Învăţarea

CUPRINS :

Capitolul 1:
Dificultăţile de învăţare. 1
1.1.1 Conceptul de dificultăţi de învăţare 1
1.1.2 Memoria de scurtă durată sau memoria de lucru 5
1.1.3 Memoria de scurtă durată este memorie de lucru 6
1.2 Teorii explicative asupra dificultăţilor de învăţare a matematicii. 8
1.3. Caracteristicile memoriei de scurtă durată 15
1.3.1. Capacitatea memoriei de scurtă durată 15
1.3.3. Tipul de codare a informaţiei 24
1.3.4 Reactualizarea informaţiei 26
1.4. Atenţia şi memoria de lucru 28
1.4.1. Similaritatea comportamentelor unităţilor din “câmpul” atenţiei şi din memoria de lucru 30
1.4.2. Impactul unităţilor cognitive din ML asupra atenţiei 32
1.5. Memoria de scurtă durată şi memoria de lungă durată – două sisteme separate?...33
1.5.1. Indicii acustice 36
1.5.2. Depozitul memoriei de scurtă durată 37
1.5.3. Niveluri de procesare 38
1.5.4. Sistemul buclei fonologice 40
1.5.5. Sistemul executiv central 43
1.6. Implicarea buclei fonologice în aritmetica mentală. 46
1.7. Rolul memoriei de lucru în strategiile aritmetice 48
1.8. Aritmetica şi folosirea strategiilor multiple 50
1.9. Memoria de lucru şi aritmetica 51
CAPITOLUL II
2. METODOLOGIA CERCETĂRII
2. 1. Ipotezele cercetării şi discutarea lor 54
2.2. Obiectivele cercetării 55
2.3. Designul cercetării 56
2.4. Etapele cercetării 57
2.5. Prezentarea eşantioanelor 57
2.6. Metodele de cercetare 58
2.7. Prezentarea instrumentelor de cercetare 59
CAPITOLUL III
3.1 Prezentarea, analiza şi interpretarea datelor experimentale 60
3.2Concluzii 67
Anexe 78

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu