Atitudinea Social cu Privire la Integrarea Copiilor cu Hiv-Sida in Scoala de Masa

Cuprins

Argument 4
I. PARTEA TEORETICĂ
1. Incursiune teoretică privind problematica HIV/SIDA 5
1.1. Scurt istoric 5
1.1.1.Teorii despre originea SIDA 6
1.1.2.Mecanisme de acţiune a HIV 7
1.1.3.SIDA din perspectiva marilor epidemii 12
1.2. Situaţia infecţiei HIV/SIDA la nivel mondial 13
1.2.1.Situaţia actuală a infecţiei HIV/SIDA în România 13
1.3. Implicaţii psiho-sociale ale HIV/SIDA 18
1.3.1. Tulburări psiho-organice 19
1.3.2. Tulburări afective 19
1.3.3. Tulburări psihice iatrogene 21
1.4. Discriminarea şi marginalizarea persoanelor cu HIV/SIDA 21
1.5. Drepturile şi responsabilităţile educaţionale ale persoanei infectate cu HIV 23
2. Atitudini-componenta instrumental-operaţională a personalităţii 26
2.1. Definirea conceptului 26
2.2. Caracteristicile atitudinilor 27
2.2.1.Caracteristici de stare 27
2.2.2. Caracteristici dinamic-procesuale 28
2.3. Relaţia dintre atitudine şi alte concepte 29
2.3.1. Atitudine şi comportament 29
2.3.2. Atitudine şi valori 33
2.3.3. Atitudine şi credinţe 33
2.4. Formarea atitudinilor 34
2.5. Funcţiile atitudinilor 37
2.5.1. Funcţia cognitivă 37
2.5.2. Funcţia instrumentală 37
2.5.3. Funcţia expresiv-valorică 37
2.5.4. Funcţia de apărare a Eului 37
3. Aspecte privind educaţia integrată/incluzivă 39
3.1. Scurt istoric 39
3.2. Concepte fundamentale in educaţia integrată 41
3.2.1. Delimitări conceptuale 41
3.2.2. Şcoala integrată/comprehensivă 43
3.3. Principiile educaţiei integrate 45
3.3.1.Principii generale 46
3.2.2.Principii specifice 48
3.4.Sprijinul în educaţia integrată 50
3.4.1.Fazele/etapele integrării educative 52
3.5. Copilul seropozitiv şi şcoala 52
II. PARTEA PRACTICĂ
4. Designul experimental 55
4.1. Scopul cercetării 55
4.2. Ipotezele cercetării 55
4.3. Variabilele cercetării 55
4.4. Planul de cercetare 56
4.5. Instrumente de cercetare 56
4.6. Lot de subiecţi 57
5. Desfăşurarea cercetării 57
5.1. Modul de realizare a cercetării 57
5.2. Rezultatele cercetării şi interpretarea lor 57
6. Concluzii generale 66
Anexe:
Anexa1 68
Anexa2 71
Bibliografie 73

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu