Comunicarea în instituţii şi organizaţii

Introducere
A. Fundamente teoretice
Capitolul I. Institutiile si organizatiile – actori ai spatiului public
I.1. Ordinea organizationala si ordinea comunicationala
I.2. Opinia publica – concept fundamental al comunicarii
I.3. Grupurile in organizatii
I.4. Comunicarea in organizatii
!.5. Imaginea publica
Capitolul I. Comunicarea în cadrul unei organizaţii
1.1 Definirea procesului comunicării
2.2 Funcţii ale procesului de comunicare
2.3 Modele de comunicare
2.4 Reguli de baza ale comunicarii
2.5 Modalitati de comunicare
2.6 Canale de comunicare
2.7. Tipuri de comunicare
a).

Capitolul 3. Comunicarea în administraţia publică din România
3.1 Aşteptările românilor cu privire la administraţia publică
3.2 Imaginea românilor despre administraţia publică locală
3.3 Comunicarea în administraţia publică din România
3.4 Comunicarea informaţiilor de interes public – cadrul legislativ
3.5. Relaţiile instituţiilor publice cu presa
3.6 Studii de caz privind relaţia guvern-presă pe plan internaţional
3.7 Purtătorul de cuvânt în administraţia publică
3.8 Aplicarea legislaţiei privind liberul acces la informaţii în România


II Aplicatie – Studiu de caz

Capitolul 4 - Opinia cetăţenilor privind modul de comunicare a informaţiilor în cadrul unui serviciu al Administraţiei Publice Locale Studiu de caz Comunicarea informaţiilor de către Direcţia Locală de Evidenţă a Persoanelor SUCEAVA
4.1. Experienţa mondială în monitorizarea satisfacţiei cetăţenilor
4.2. Alegerea serviciului analizat
4.3. Alegerea istrumentului de cercetare
4.4. Chestionar
4.5. Rezultatele chestionarului şi interpretarea lor
4.6. Corelări
4.7. Concluzie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu