Instrumente de Plata - SC Over Stil SRL

Cuprins

CAPITOL I
INSTRUMENTELE DE PLATĂ CLASICE ŞI MODERNE
1.1. Instrumentele de plată clasice
1.1.1. Cecul şi caracteristicile lui
1.1.2. Ordinul de plată
1.1.3. Cambia şi biletul la ordin
1.1.4. Instrumente de decontare internaţională
1.1.4.1. Plata în avans
1.1.4.2. Contul deschis (open account
1.1.4.3. Incasso-ul documentar
1.1.4.4. Acreditivul documentar
1.2. Instrumentele de plată moderne
1.2.1. Transferul electronic al fondurilor la locul vânzării – EFT-POS
1.2.2. Distribuitorul automat de numerar – ATM
1.2.3. Schimbul Electronic de Date (EDI - Electronic Data Interchange
1.2.4. Banca la domiciliu şi serviciile bancare prin telefon (telephone banking
CAPITOLUL II
SISTEMUL DE PLĂŢI DIN ROMÂNIA
2.1. Rolul BNR în sistemul bancar românesc
2.2. Sistemul de plăţi din România – SEP
CAPITOLUL III
STUDIU DE CAZ: INSTRUMENTELE DE PLATĂ FOLOSITE DE S.C. OVER STIL SRL
CONCLUZII
ANEXE
BIBLIOGRAFIE

4 comentarii:

  1. curicelena@gmail.com te rog trimite si mie lucrarea asta pe mail.

    RăspundețiȘtergere
  2. daca va rog trimiteti-mi si mie lucrarea aceasta...am nevoie la licenta ...multumesc alex_szanyi@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere
  3. as avea si eu nevoie de aceasta lucrare, daca se poate sa mi-o trimite-ti pe adresa de mail ioana_kazan@yahoo.com....Va multumesc

    RăspundețiȘtergere
  4. cine ma poate ajuta cu aceasata lucrare.va roggg mult de tot.adresa mea este kmy_15dey@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere