Principalele Elemente ale Limbajului Plastic

Cuprins

CAPITOLUL I: EDUCAŢIA ARTISTICĂ - PLASTICĂ ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL ŞCOLAR ŞI PREŞCOLAR
I.1. Importanţa şi scopul instructiv-educativ al artei plastice ca educaţie sistematică în învăţământul şcolar şi preşcolar.
I.2. Unele aspecte din literatura de specialitate privind modalităţile de însuşire corectă a liniei, punctului, formei şi culorii.
I.3. Motivarea alegerii temei.
CAPITOLUL II : IPOTEZA ŞI OBIECTIVELE LUCRĂRII
II.1. Formularea ipotezei lucrării.
II.2. Obiectivele lucrării.
CAPITOLUL III : LINIA, PUNCTUL, FORMA ŞI CULOAREA - ELEMENTE PRINCIPALE DE LIMBAJ ARTISTICO - PLASTIC
III.1. Punctul plastic.
III.2. Linia plastică.
III.3. Forma plastică.
III.4. Culoarea plastică.
CAPITOLUL IV : METODE ŞI PROCEDEE DE ÎNSUŞIRE ŞI FOLOSIRE EXPRESIVĂ A LINIEI, PUNCTULUI, FORMEI ŞI CULORII ÎN ÎNVĂŢĂMÂNTUL ŞCOLAR ŞI PREŞCOLAR
IV.1.Premise psihologice care stau la baza educaţiei plastice.
IV.2.Prevederi de tehnologie artistică în programa de educaţie plastică în învăţământul şcolar şi preşcolar.
IV.3.Metode clasice şi metode euristice, activităţi participative folosite în activitatea didactică .Tehnici plastice de lucru, materiale şi instrumente .Tehnici de lucru care pot fi folosite înafara orelor de clasă.
CONCLUZII
BIBLIOGRAFIE CONSULTATĂ
ANEXE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu