Cardul bancar

INTRODUCERE
1.Marketing bancar – prezentare generala
1.1. Civilizaţia financiar-bancara si marketingul
2.Planul de marketing
2.1. Structura planului de marketing
2.2. Planificarea si bugetele
2.3. Strategia Băncii Comerciale Romane
2.3.1 Elaborarea strategiilor BCR
2.3.2. Implementarea strategiei
3. 1. Cardul in România
3.1.1. Scurt istoric al cardului in România
3.1.2. Analiza detinatorilor si utilizatorilor de carduri si servicii bancare
3.1.3. Concluzii ale studiilor realizate pe piaţa financiar-bancara
3.2. Raiffeisen Bank – prezentare

3.2.1. Raiffeisen, unul dintre cele mai mari grupuri bancare din Austria
3.2.2. Raiffeisen in România
3.3. Organizarea promoţiei „Cadouri speciale pentru clienţi speciali”
3.3.1. Prezentarea promoţiei pentru încurajarea utilizării cardurilor
3.3.2. Acţiuni întreprinse de unităti
4.3.3. Planul de Întâlnire interna
4.3.4. Modalitati de informare folosite in cadrul promoţiei
3.4.Campania pentru Promovarea Cardului de Credit
3.4.1. Prezentarea Cardului de Credit
3.4.2. Prezentarea campaniei pentru promovarea cardului de credit
3.4.3.Actiuni întreprinse de unităti pentru promovarea produsului
3.4.4. Materiale de promovare
3.4.5. Scenarii de vânzare
3.4.6. REZULTATE – 20 milioane tranzacţii pe card in reţeaua Raiffeisen Bank
3.4.7. Tendinţe in marketingul bancar si in special in domeniul cardurilor bancare
CONCLUZIE
Bibliografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu