Targuri si expozitii internationale

CUPRINS:

CAPITOLUL I – Manifestări expoziţionale interne şi internaţionale – forme moderne de cucerire a pieţelor.
1. Conceptul de acţiune promoţională.
2. Tipuri de manifestări expoziţionale.
3. Conceptul de expoziţie.
4. Conceptul de salon comercial.
5. Clasificarea manifestărilor expoziţionale.

CAPITOLUL II – Participarea la manifestările expoziţionale – condiţie fundamentală în promovarea firmei.
1. Participarea la târguri şi expoziţii, parte componentă a funcţiei de comunicare.
2. Mediu de comunicare pluridimensional, multisenzorial.
3. Avantajele participării.
4. Selectarea modalităţii optime a participării.
5. Publicitate şi reclamă eficiente.
6. Avantaje şi limite ale târgurilor.
7. Legislaţie. Cadru juridic şi contractual.

CAPITOLUL III – Organizatorii târgurilor şi expoziţiilor.
1. Tipurile organizatorilor de târguri.
2. Principalele faze ale pregătirii, realizării şi dezvoltării unui târg.
3. Determinarea factorilor principali şi planificarea târgului.
4. Stabilire şi dezvoltarea relaţiilor cu participanţii.
4.1. Stabilirea relaţiilor.
4.2. Realizarea târgului.
5. Factori determinanţi ai succesului unui târg.
5.1. Factori cantitativi.
5.2. Factori calitativi.

CAPITOLUL IV – Expozanţii şi vizitatorii.
1. Evaluarea şi definitivarea obiectivelor privind participarea la
târguri.
2. Obiectivele expozanţilor.
3. Obiectivele vizitatorilor profesionali.
4. Obiectivele organizatorilor de târguri.



CAPITOLUL V – Concluzii
1. Rolul şi importanţa târgurilor şi expoziţiilor interne şi internaţionale în promovarea comerţului.
2. Propuneri de măsuri şi acţiuni menite să asigure succes manifestării expoziţionale.
2.1. Atragerea de vizitatori la manifestările expoziţionale.
2.2. Activităţi pe timpul derulării manifestării expoziţionale.

STUDIU DE CAZ

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu