CUPRINS

PAG
INTRODUCERE...........................................................................................5

CAP. 1 AGENŢIA DE TURISM........................................................................... 7
1.1 Turismul şi agenţia de turism – clarificări conceptuale............ 8
1.2 Obiectul de activitate şi tipologia agenţiei de turism...............10
1.2.1. Agenţia de turism tour-operatoare.........................................................12
1.2.2. Agenţia de turism detailistă...................................................................17
1.3. Cadrul juridic de funcţionare al agenţiei de turism în
România...................................................................................... 18
1.3.1. Reglementări legislative.......................................................................19
1.3.2. Obţinerea licenţei de către agenţiile de turism.....................................20
1.3.3. Brevetarea conducătorilor agenţiilor de turism....................................22
1.3.4. Criterii de acreditare IATA. Ticketing-ul.............................................24

CAP.2 STRUCTURA ŞI OPERAŢIUNILE TEHNICE ALE AGENŢIEI DE TURISM...........................................................................29
2.1. Organizarea internă a agenţiei de turism………………..…..29
2.1.1. Personalul agenţiei……………………………………………………31
2.1.2. Furnizorii şi corespondenţii agenţiei de turism……………………….34
2.1.3. Documentaţia agenţiei de turism……………………………………..35
2.2. Clasificarea şi caracterizarea serviciilor turistice..……….…37
2.3. Operaţiuni tehnice ale agenţiei de turism…………………....42
2.4. Comportamentul lucrătorului din turism pentru stimularea
vânzărilor……………………………………………………...44

CAP.3 PRODUCEREA ŞI COMERCIALIZAREA PACHETELOR DE SERVICII TURISTICE……………………………..……………….47
3.1. Elemente componente ale pachetelor de servicii turistice…..47
3.2. Tipologia pachetelor de servicii turistice………….…………49
3.2.1. Piaţa pachetelor de servicii forfetare………………………………...51
3.2.2. Clasificarea pachetelor de servicii forfetare…………………………52
3.3. Producţia pachetelor de servicii turistice……………...…….54
3.3.1. Conceperea pachetelor de servicii turistice.........................................56
3.3.2. Negocierea montajului………………………………………………57
3.4. Distribuţia şi comercializarea pachetelor de servicii
Turistice.......................................................................................59
3.5. Reglementarea comercializării în România............................63
3.6. Modalităţi de rezervare şi de plată a serviciilor……………..68
3.6.1. Plata cash.............................................................................................68
3.6.2. Operaţiuni cu carduri………………………………………………...69
3.6.3. Cecul de călătorie…………………………………………………….71

CAP.4 STUDIU DE CAZ PRIVIND ACTIVITATEA AGENŢIEI “NEO TOUR INTERNAŢIONAL SRL”………………………………..73
4.1 Prezentarea agenţiei – situaţie juridică…………...……...…..73
4.2. Analiza structurii organizatorice a agenţiei…….…..………75
4.3. Operaţiuni tehnice…………………………….…………….…76
4.4. Relaţiile cu clienţii şi concurenţii agenţiei……………………78
4.5. Analiza SWOT …………………………………………...……79
4.6. Program turistic organizat de NEO TOUR
INTERNAŢIONAL...................................................................81
4.7. Propuneri de dezvoltare şi perfecţionare a activităţii
Agenţiei NEO TOUR INTERNAŢIONAL ……………….....85
CONCLUZII………………………………………………………………88
BIBLIOGRAFIE…………………………………………………...……..91
ANEXE…………………………………………………………………….94
Anexa nr. 1 Fişa postului
Anexa nr. 2 Voucher
Anexa nr. 3 Decontul
Anexa nr. 4 Contractul de comercializare
Anexa nr. 5 Licenţa de Turism
Anexa nr. 6 Brevet de turism
Anexa nr. 7 Program turistic–Deplasare Târg Transpotec&Logitec
Anexa nr. 8 Program turistic - The Carpathians and the Monasteries of Bucovina and central Moldavia
Anexa nr. 9 Program turistic - The Carpathians and the Monasteries of Bucovina, the Danube Delta and the Black Sea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu