Organizarea activitatii de retail banking la BCR

Introducere…………………………………………………………………. 3
CAP.1.Instrumentele de economisire……………………………………… 5
1.1. Economisirea-suport al plasamentelor bancare…………………………….... 5
1.2. Varietatea produselor de economisire la B.C.R……………………………... 8
1.3. Situaţia realizării planului de vânzări la 31.12.2005………………………… 15

CAP.2.Instrumentele de credit……...……………………………………... 18
2.1. Creditul un „produs” bancar esenţial……………………..…………………. 18
2.2. Etapele principale ale procesului de creditare din cadrul B.C.R. Sucursala Braşov………………… 21
2.3. Principalele categorii de credite acordate persoanelor fizice la B.C.R............ 26
2.4. Diagnosticarea activităţii de creditare la B.C.R.Sucursala Braşov:
Puncte forte-Puncte slabe……………………33

CAP.3.Noua generaţie de produse şi servicii electronice………..………... 37
3.1. Cardul – eternul nou produs………………………………..……………....... 37
3.2. Situaţia cardurilor emise de B.C.R. Sucursala Braşov şi avantajele oferite de aceste produse……………………..…………………………………....... 43
3.3. Internet banking – expansiune pe un canal de distribuţie ieftin………... 45

Concluzii şi propuneri………………………………………………………………. 48
Bibliografie……………………………………………………………………………... 50

Un comentariu: