SOCIETĂŢILE DE VALORI MOBILIARE ŞI ROLUL LOR PE PIAŢA DE CAPITAL

CUPRINS


1. NECESITATEA ŞI FUNCŢIONALITATEA PIEŢEI DE CAPITAL ÎN ECONOMIA DE PIAŢĂ

1.1. Rolul pieţelor financiare în funcţionarea economiei
1.2. Componentele pieţei de capital
1.3. Caracteristici ale instrumentelor financiare: lichiditate, risc, rentabilitate

2. ROLUL S.V.M. ÎN INTERMEDIEREA PE PIAŢA DE CAPITAL

2.1. Necesitatea intermedierii de valori mobiliare
2.2. Rolul S.V.M. în operaţiunile realizate la Bursa de Valori Bucureşti
2.2.1. Tranzacţionarea în cadrul Bursei de Valori Bucureşti
2.2.2. Regulile de tranzacţionare
2.2.3. Procedurile de introducere a ordinului, de tranzacţionare,
compensare şi decontare a tranzacţiilor
2.2.4. Calculul limitei de tranzacţionare
2.3. Rolul S.V.M. în operaţiile realizate pe RASDAQ
2.3.1. RASDAQ, piaţa naţională de valori mobiliare
2.3.2. Sistemul de tranzacţionare RASDAQ. S.V.M. ca market-maker şi
operator obişnuit
2.4. Topul Societăţilor de Valori Mobiliare

3. ORGANIZAREA ŞI OPERAŢIUNILE SPECIFICE
SOCIETĂŢILOR DE VALORI MOBILIARE

3.1. Sarcinile departamentelor care participă la operaţiile bursiere sau pe piaţa
O.T.C.
3.2. Operaţii specifice departamentului de tranzacţii
3.2.1. Procesarea ordinelor
3.2.2. Tranzacţii de agent şi tranzacţii de dealer
3.2.3. Comisioane şi adaosuri /reduceri de preţ
3.2.4. Confirmarea tranzacţiei
3.3.Etapele procesării în departamentul de operaţiuni
3.3.1.Înregistrarea şi raportarea tranzacţiilor
3.3.2.Încasările şi plăţile în numerar
3.3.3.Administrarea conturilor clienţilor
3.3.4.Segregarea valorilor mobiliare
3.3.5.Decontarea tranzacţiilor în sistemul RASDAQ

4.ROLUL SOCIETĂŢILOR DE VALORI MOBILIARE ÎN ACORDAREA CONSULTANŢEI
4.1.Analiza financiară a acţiunilor
4.2.Teoria de arbitraj pentru evaluarea activelor financiare
4.2.1.Coeficientii beta şi sensitivităţile în raport cu factorii
4.2.2.Rentabilitatile aşteptate, coeficienţii beta şi sensitivităţile activului în raport cu factorii
4.2.3.Rentabilitatile aşteptate pentru un activ
4.3.Portofoliile optime de titluri ale investitorilor. Modelul Markovitz.
5. CONCLUZII

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu