Strategia de promovare şi comunicare în vederea implementării F.E.A.D.R

CUPRINS

Introducere 3

Capitolul 1. Comunicare în marketing 5
1.1. Conceptul de comunicare în marketing si preocupări în domeniu 5
1.2. Sistemul comunicării în marketing 7
1.3. Tehnicile comunicării în marketing 9

Capitolul 2. Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală 12
2.1. Prezentarea fondurilor structurale 12
2.2. Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurală (F.E.A.D.R.) 14
2.3. Agenţia de Plăţi pentru Dezvoltare Rurală şi Pescuit (A.P.D.R.P.) – Instituţie care se
Ocupă de implementarea F.E.A.D.R. 18

Capitolul 3. Strategia de promovare şi comunicare în vederea implementării F.E.A.D.R. 20
3.1. Obiectivul strategic,grupurile ţintă si temele de comunicare 20
3.2. Promotor 22
3.3. Metode de comunicare continuă 24
3.4. Instrumente de comunicare discontinuă – campanii de promovare F.E.A.D.R. 36
3.5. Bugetul strategiei de promovare şi comunicare 41

Concluzii 42

Anexe 43

Bibliografie 46

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu