STRATEGII ASOCIATE MIXULUI DE MARKETING INTERNAŢIONAL la S.C. Italcars S.R.L.

CUPRINS
INTRODUCERE..............................7

Cap.1 Aspecte teoretice privind mixul de marketing internaţional...........................8
1.1 Delimitări conceptuale...................................8
1.2 Strategia de marketing şi mixul de marketing internaţional...........................9
1.3 Strategia de produs...........................12
1.3.1 Politica de produs........................12
1.3.2 Strategii de creare a unor noi produse şi strategii aplicate pe parcursul ciclului de viata al produsului........................13
1.4 Strategii de preţ......................................17
1.4.1 Strategii de ajustare a preţurilor......................18
1.4.2 Modificarea preţurilor........................................19
1.5 Strategii de distribuţie...............................20
1.5.1 Relaţia dintre strategia competitivă şi forma de distribuţie.......20
1.5.2 Distribuţia fizică şi managementul logisticii...............21
1.6 Strategii de promovare................................23
1.6.1 Alegerea mijloacelor de comunicare...........24
1.6.2 Stabilirea bugetului şi a mixului promoţional...............24
1.6.3 Promovarea produselor –publicitatea, promovarea vânzărilor şi relaţiile publice........................25
1.6.4 Vânzarea personală..........................27
Bibliografie cap. 1.....................28

Cap. 2 Prezentarea generală a IVECO...........................29
2.1 Istoricul Iveco................................29
2.2 Produse şi servicii oferite de Iveco............................33
2.3 Consiliul de administraţie al Iveco....................................37
2.4 Rezultatele financiare ale Iveco ....................37
Bibliografie cap. 2...................42
Cap. 3 Analiza activităţii la S.C. Italcars S.R.L......................43
3.1 Scurt istoric al S.C. Italcars S.R.L.......................45
3.2 Dotarea si organizarea S.C. Italcars S.R.L...................45
3.3 Produsele şi concurenţa S.C. Italcars S.R.L..................48
3.3.1 Vehicule comerciale de tonaj mic..........................48
3.3.2 Vehicule comerciale de tonaj mediu.....................49
3.3.3 Vehicule comerciale de tonaj greu....................49
3.3.4 Microbuze şi autobuze.......................49
3.3.5 Vehicule militare şi vehicule cu dotări speciale.................50
3.4 Relaţiile cu colaboratorii şi clienţii............................53
3.4.1 Relaţii cu colaboratorii..............................53
3.4.2 Relaţii cu clienţii................................54
3.5 Rezultatele activitatii societaţii.............................55
3.6 Departamentul de marketing................................56
Bibliografie cap. 3.....................58

Cap. 4 Strategii de marketing la S.C. Italcars S.R.L................................................59
4.1 Obiective strategice ale S.C. Italcars S.R.L.....................59
4.2 Strategii de produs ale S.C. Italcars S.R.L................63
4.3 Strategia de distribuţie a S.C. Italcars S.R.L..................81
4.4 Strategii de preţ ale S.C. Italcars S.R.L....................83
4.5 Strategii de promovare a produselor utilizate de S.C.ItalcarsS.R.L...........83
4.5.1 Mijloacele specifice mixului de marketing internaţional utilizate ...84
4.5.2 Obiectivele societăţii în cea ce priveşte promovarea
produselor.................88
4.6 Situaţia trecută, prezentă şi viitoare a S.C. Italcars S.R.L............88
Bibliografie cap. 4..............................................92

Cap. 5 Concluzii si propuneri ...............................................93
Bibliografie generală................................................98

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu