„Vreau să cresc mare!” - abordarea experienţială a dificultăţilor acceptării maturizării şi rolului de Adult -

Cuprins



Introducere......................................... 3

Prezentarea generală a cazului pe cele trei paliere (simptomatologic, existenţial, transgeneraţional); ipoteze şi obiective terapeutice ............................. 4

Intervenţie – prezentarea metodologiei şi a şedinţelor desfăşurate.............................................10
Rezultate................................................... 44

Autoevaluare............................................... 46

Anexe ..................................................... 49
Desenul 1 – Drumul către TOP
Desenul 2 – Ce mă împiedică
Desenul 3 – De ce aş avea nevoie
Desenul 4 – Eu şi eurile mele – cum sunt acum
Desenul 5 – Eu şi eurile mele – cum aş vrea să fiu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu