Politica si Strategia de produs

Capitolul I – Prezentarea generala a societatii S.C.  S.A. Bacau ……..pag. 4
1.1.    Scurt istoric………………………………...pag. 5
1.2.    Investitiile si capitalul……………………...pag. 6
1.3.    Obiectul de activitate al societatii………………….….pag. 7
1.4.    Descrierea procesului tehnologic de productie a parchetului stratificat……..pag. 8
1.5.    Centrele de productie si depozitare ale  S.A…………………...pag. 13
1.6.    Organigrama societatii ……………………………….pag.16

Capitolul II – Politica de produs la S.C.  S.A. Bacau………………..…..pag. 17
2.1. Definirea conceptuala si operationala a produsului………….…………………....pag.18                            
      2.1.1.Definirea conceptuala a produsului…………………………...pag.18
      2.1.2.Definirea operationala a produsului…………………...pag.22
2.2. Continutul politicii de produs la S.C.  S.A. ………………...……….pag. 29

Capitolul III – Gama de produse S.C. S.A. Bacau…………..………….pag. 36
3.1. Dimensiunile gamei de produse……………………….………pag. 37
3.2. Ciclul de viata al produselor…………………………..……..pag. 44
3.3. Pozitionarea produselor in cadrul gamei………………………..pag. 52

Capitolul IV – Alternative strategice in politica de produs la S.C.  S.A. Bacau………pag. 60
4.1. Strategii in politica de produs………………………….pag. 61
4.2. Strategia calitatii……………………………………………….pag. 64
4.3. Strategia innoirii si difversificarii……………………pag. 67

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu