INTRODUCERE 4
CAPITOLUL 1. Administraţia publică - definire, obiectul şi
conţinutul acesteia 12
1.1. Delimitări conceptuale. Obiectul si trăsăturile administraţiei
publice 12
1.2. Instituţii şi structuri ale administraţiei publice 14
1.2.1. Statul, instituţia supremă a administraţiei publice 14
1.2.2. Unităţile administrativ-teritoriale, ca structuri ale
administraţiei publice 15
1.3. Ştiinţa administraţiei publice ca domeniu epistemologic. Legătura
acesteia cu ştiinţa comunicării 17
CAPITOLUL 2. Funcţionarul public, elementul central al funcţionării şi al eficienţei administraţiei publice 19
2.1. Funcţionarul public - definiţie şi problematică 20
2.2. Aspecte ale pregătirii şi perfecţionării profesionale ale funcţionarului
public 23
2.3. Determinări ale personalităţii funcţionarului public necesare în
procesul comunicării 26
2.4. Mesajul în comunicare si cerinţele acestuia 28
CAPITOLUL 3. Comunicarea ca suport al formării şi dezvoltării
funcţionarului public 42
3.1. Comunicarea în procesul de formare a funcţionarului public 42
3.2. Comunicarea atribut al funcţionarului public 47
3.3. Comunicarea corectă - cerinţă profesională a funcţionarului public 49
3.4. Distorsiuni ale comunicării în organizaţie 53
3.5. Creşterea autorităţii funcţionarului public prin dezvoltarea
competenţei comunicaţionale 54
CAPITOLUL 4.Comunicarea în structurile organizaţionale de dimensiuni mici 58
4.1. Organizaţia de dimensiuni mici, mediu activ al comunicării în
structurile administraţiei publice 58
4.2. Funcţionarul public - figură centrală a procesului comunicaţional din
organizaţia de dimensiuni mici 63
4.3. Particularităţi ale comunicării dintre funcţionarul public si 71
subalterni 71
4.3.1. Importanţa procesului de comunicare pentru relaţia
funcţionarul public - subaltern 71
4.3.2. Determinări ale comunicării în structura organizaţională de 75
mică dimensiune 75
CAPITOLUL 5. CONCLUZII 84
BIBLIOGRAFIE 89
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu