Aspecte privind reperele cronologice si stilistice in creatia muzicala

I.JOHANNES BRAHMS
I.1Repere Cronologice Si Stilistice In Creatia Muzicala
I.2Sonata Op. 120 Nr. 1 Pentru Viola Si Pian
I.2.1Analiza Formala
I.3Tema Principala
I.3.1Puntea
I.3.2Dezvoltarea
I.3.3Reexpozitia
I.4Analiza Stilistico - Interpretativa

II.JOHANN SEBASTIAN BACH
II.1Repere Cronologice In Creatia Sa
II.2Repere Stilistice In Creatia Lui Bach
II.2.1Sonatele Si Partitele Pentru Vioara Solo
II.2.2Analiza Formala. Partea A Treia - Andante - Din Sonata A Doua
II.2.3Analiza Stilistico - Interpretativa

III.PAUL HINDEMITH
III.1Repere Cronologice In Creatia Muzicala
III.2Repere Stilistice Caracteristice Creatiei
III.3Analiza Formala Si Stilistico - Interpretativa A Lucrarii
III.3.1Sonata Op. 25 Nr. 1 Partea A Iv - A
III.3.2Analiza Stilistica A Lucrarii

IV.STAN GOLESTAN
IV.1Repere Cronologice In Creatie
IV.2Repere Stilistice Ale Creatiei
IV.2.1Analiza Formala A Lucrarii
IV.2.1.1Introducerea (lento)
IV.2.1.2Arioso, In Tempo Lento
IV.2.2Analiza Formala A Piesei

V.DAN DEDIU
V.1Repere Cronologice Ale Creatiei
V.2Mikrobenmusik Pentru Pian, Viola Si Clarinet
V.3Analiza Formala A Lucrarii
V.4Analiza Stilistico - Interpretativa

VI.WOLFGANG AMADEUS MOZART
VI.1Repere Cronologice In Creatia Sa
VI.2Repere Stilistice Ale Creatiei
VI.3Analiza Formala A Trio - Ului Nr. 7 K. V. 498 - "Kegelstadt"
VI.4Analiza Stilistica A Lucrarii

VII.BIBLIOGRAFIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu