I. | JOHANNES BRAHMS |
I.1 | Repere Cronologice Si Stilistice In Creatia Muzicala |
I.2 | Sonata Op. 120 Nr. 1 Pentru Viola Si Pian |
I.2.1 | Analiza Formala |
I.3 | Tema Principala |
I.3.1 | Puntea |
I.3.2 | Dezvoltarea |
I.3.3 | Reexpozitia |
I.4 | Analiza Stilistico - Interpretativa |
II. | JOHANN SEBASTIAN BACH |
II.1 | Repere Cronologice In Creatia Sa |
II.2 | Repere Stilistice In Creatia Lui Bach |
II.2.1 | Sonatele Si Partitele Pentru Vioara Solo |
II.2.2 | Analiza Formala. Partea A Treia - Andante - Din Sonata A Doua |
II.2.3 | Analiza Stilistico - Interpretativa |
III. | PAUL HINDEMITH |
III.1 | Repere Cronologice In Creatia Muzicala |
III.2 | Repere Stilistice Caracteristice Creatiei |
III.3 | Analiza Formala Si Stilistico - Interpretativa A Lucrarii |
III.3.1 | Sonata Op. 25 Nr. 1 Partea A Iv - A |
III.3.2 | Analiza Stilistica A Lucrarii |
IV. | STAN GOLESTAN |
IV.1 | Repere Cronologice In Creatie |
IV.2 | Repere Stilistice Ale Creatiei |
IV.2.1 | Analiza Formala A Lucrarii |
IV.2.1.1 | Introducerea (lento) |
IV.2.1.2 | Arioso, In Tempo Lento |
IV.2.2 | Analiza Formala A Piesei |
V. | DAN DEDIU |
V.1 | Repere Cronologice Ale Creatiei |
V.2 | Mikrobenmusik Pentru Pian, Viola Si Clarinet |
V.3 | Analiza Formala A Lucrarii |
V.4 | Analiza Stilistico - Interpretativa |
VI. | WOLFGANG AMADEUS MOZART |
VI.1 | Repere Cronologice In Creatia Sa |
VI.2 | Repere Stilistice Ale Creatiei |
VI.3 | Analiza Formala A Trio - Ului Nr. 7 K. V. 498 - "Kegelstadt" |
VI.4 | Analiza Stilistica A Lucrarii |
VII. | BIBLIOGRAFIE |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu