Capitolul 1: Calitatea produselor
1.1. Definirea conceptului “calitate” şi evoluţia sa în timp 2
1.2. Caracteristicile calităţii mărfurilor 3
1.3. Asigurarea calităţii. Managementul calităţii 4
1.4. Sisteme de management al calităţii 7
1.5. Evaluarea şi măsurarea calităţii mărfurilor 10
• Capitolul 2: Tehnologia informaţiei în prezent
2.1. Scurtă introducere despre progresul tehnic 14
2.2. Structura şi elementele componente ale unui sistem de calcul 16
2.3. Statistici privind piaţa mondială de echipamente informatice 20
2.4.Statistici privind piaţa românească de echipamente informatice 21
2.5.Tendinţe actuale în dezvoltarea sistemelor de calcul 21
• Capitolul 3: Analiza comparativă a calităţii echipamentelor informatice de pe piaţa românească
3.1. Metodologia de calcul folosită în analiza comparativă a calităţii mărfurilor 23
3.2. Prezentarea modelelor alese pentru analiza comparativă 24
3.3. Stabilirea produsului de referinţă 27
3.4. Extragerea nomenclatorului optim 28
3.5. Calculul indicilor de calitate 35
3.6. Rezultatele analizei comparative şi interpretarea lor 40
Concluzii
Bibliografie
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu