CAPACITATEA TESTIMONIALA A MINORULUI

INTRODUCERE 3

CAPITOLUL I: MARTOR ŞI MĂRTURIE 6

1.1. Reglementarea procesual penală cu privire la martor şi mărturie 6
1.2. Procesul psihologic de formare a mărturiei 10
1.2.1. Recepţia informaţiilor 11
1.2.2. Prelucrarea informaţiilor 18
1.2.3. Memorarea evenimentului judiciar 25
1.2.4. Reactualizarea 29
1.3. Martorul de bună-credinţă 36

CAPITOLUL II: CARACTERUL DE MARTOR AL MINORULUI 38

2.1. Mărturia şi minciuna la copii 40
2.2. Mărturia şi sugestibilitatea la copii 43
2.3. Ascultarea martorilor minori 45

CAPITOLUL III : DEZVOLTAREA PROCESELOR COGNITIVE LA COPIII CU VÂSTĂ CUPRINSĂ ÎNTRE 9-11 ANI 49

3.1. Dezvoltarea psihică 52
3.2. Dezvoltarea gândirii 55
3.3. Limbajul şi achiziţia scris-cititului 58
3.4. Procesul de memorare la şcolarul mic 62
3.5. Imaginaţia şcolarului mic 64

CAPITOLUL IV: OBIECTIVE, IPOTEZE, METODOLOGIE 65

4.1. Obiective 65
4.2. Ipoteze 66
4.3. Metodologie 66
4.4. Descrierea experimentului 67
4.5. Prezentarea şi interpretarea rezultatelor 70
4.6. Observaţii 81
4.7. Concluzii 84

BIBLIOGRAFIE 86

ANEXE 87

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu