INTRODUCERE………………………………………………………….……4
1.Cap.I. COMUNICAREA – notiuni generale ………………………………..5
1.1 Definiţie.Tipuri de comunicare………………………………………5
1.2 Procesul de comunicare……………………………………………...7
1.3 Retele de comunicare………………………………………………...9
1.4 Moduri de comunicare……………………………………………….9
2.Cap.II. RECRUTAREA SI SELECTIA DE PERSONAL IN INSTITUTIA PUBLICA…...……….………………………………………..………………..11
2.1 Institutiile publice – prezentare generala……………………………11
2.2 Cadrul legal al recrutarii şi selectiei de personal...………………….12
2.3 Tehnici de recrutare şi selectie………………………………………13
2.4 Strategia comunicarii în procesul încadrării…………………………15
3.Cap.III.STUDIU DE CAZ – Incadrearea unei persoane pe functia de
inspector de muncă la Inspectoratul Teritorial de Muncă Cluj…………………………17
3.1 Inspectoratul Teritorial de muncă Cluj – prezentare generală……..17
3.2 Descrierea postului vacant şi a candidatilor………………………..18
3.2.1Descrierea postului vacant……………………………….18
3.2.2Prezentarea candidatului…………………………………19
3.3 Analiza procesului de recrutare şi selectie pentru functia de inspector de muncă……………………………………………………………………..20
3.3.1 Comunicarea în scris…………………………………..21
3.3.2 Interviul la angajare…………………………………….23
3.4 Imbunatătirea comunicarii scrise şi orale în cadrul ITM la angajare..24
Anexe…………………………………………………………………………..26
Bibliografie….…………………………………………………………………36
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu