Interfata de comenzi vocale

1.Introducere

2.Reþele Neurale

2.1    Noþiuni generale

2.1.1    Unitãþile de procesare (neuronii)

2.1.2    Conexiunile dintre unitãþi

2.1.3    Activãri ºi reguli de calcul al ieºirilor

2.2    Terminologie

2.3    Topologii de reþea

2.4    Antrenarea reþelelor neurale

2.4.1    Clasificarea metodelor de antrenare

2.4.2    Modificarea caracteristicilor conexiunilor

2.5    Adaline ºi Perceptron. Scurtã istorie

2.5.1    Adaline (ADAptive LINear Element=element liniar adaptiv)

2.5.2    Perceptronul

2.6    Back–Propagation (propagarea înapoi)

2.6.1    Reþele feed-forward cu mai multe straturi

2.6.2    Regula delta generalizatã

2.6.3    Folosirea algoritmului back-propagation

2.6.4    Consideraþii finale asupra algoritmului back-propagation

22 pagini

+ Anexe

2.7    Programarea plãcii de sunet Sound Blaster

2.7.1    Adrese de port

2.7.2    Procesorul de semnal de pe placa audio

2.7.3    Comenzi DSP

2.7.4    Resetare DSP

2.7.5    Scrierea în DSP

2.7.6    Citirea din DSP

2.7.7    Întreruperi

2.7.8    Convertor numeric - analogic (CNA)

2.8    Controlerul de DMA

2.8.1    Paºi generali

2.8.2    Detalii

2.9    Extragerea coeficienþilor spectrali melscale

2.10    Formatele fisierelor utilizate

2.10.1    Formatul standard RIFF–WAVE

2.10.2    Formatul fisierelor binare de coeficienþi spectrali

2.10.3    Formatul fisierulor text pentru vectorii de antrenare

Bibliografie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu