Perfecţionarea managementului calităţii de marketing în sectorul hotelier (2011)

1. ASPECTE TEORETICE PRIVIND MANAGEMENTUL MARKETINGULUI ÎN BUSINESSUL HOTELIER-TURISTIC
  • 1.1. Esenţa şi particularităţile marketingului serviciilor
  • 1.2. Particularităţile şi caracterul marketingului turistic
  • 1.3. Specificul formării imaginii serviciului turistic
2. ANALIZA DEZVOLTĂRII ACTIVITĂŢII DE MARKETING A ORGANIZAŢIILOR DIN BUSINESSUL HOTELIER-TURISTIC AL OR. CHIŞINĂU
  • 2.1. Analiza situaţiei pe piaţa turistică din or. Chişinău
  • 2.2. Analiza segmentării pieţei şi poziţionarea serviciilor unor organizaţii ale businessului hotelier-turistic din or. Chişinău
  • 2.3. Marketingul relaţional în organizaţiile businessului hotelier-turistic: realităţi şi perspective
3. DIRECŢII DE DEZVOLTARE ŞI RECOMANDĂRI PRIVIND FORMAREA POLITICII DE MARKETING ÎN ORGANIZAŢIILE BUSINESSULUI HOTELIER-TURISTIC DIN OR. CHIŞINĂU
  • 3.1. Strategii de fidelizare a consumatorului de produse turistice
  • 3.2. Abordarea fundamentării marketingului relaţional în organizaţiile din businessul hotelier-turistic, orientate către grupul-ţintă de consumatori
  • 3.3. Strategiile de elaborare a politicii în organizaţia businessului hotelier-turistic pentru consolidarea poziţiilor pe piaţă
CONCLUZII ȘI RECOMANDĂRI

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu