1. ASPECTE TEORETICE PRIVIND MANAGEMENTUL MARKETINGULUI ÎN BUSINESSUL HOTELIER-TURISTIC
- 1.1. Esenţa şi particularităţile marketingului serviciilor
- 1.2. Particularităţile şi caracterul marketingului turistic
- 1.3. Specificul formării imaginii serviciului turistic
- 2.1. Analiza situaţiei pe piaţa turistică din or. Chişinău
- 2.2. Analiza segmentării pieţei şi poziţionarea serviciilor unor organizaţii ale businessului hotelier-turistic din or. Chişinău
- 2.3. Marketingul relaţional în organizaţiile businessului hotelier-turistic: realităţi şi perspective
- 3.1. Strategii de fidelizare a consumatorului de produse turistice
- 3.2. Abordarea fundamentării marketingului relaţional în organizaţiile din businessul hotelier-turistic, orientate către grupul-ţintă de consumatori
- 3.3. Strategiile de elaborare a politicii în organizaţia businessului hotelier-turistic pentru consolidarea poziţiilor pe piaţă
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu