Prognoza Vanzarilor Companiei Procter and Gamble

Capitolul 1. Introducere. Importanta cunoasterii în trecut a fenomenului
1.1 Scurtă descriere a companiei Procter&Gamble
1.2 Scurtă descriere a produselor acesteia
1.3 Scurtă descriere a mediul în compania îsi desfăsoară activitatea
Capitolul 2. Importanta prognozei vânzărilor P&G
2.1 Scop
2.2 Obiective
2.3 Ipoteze
Capitolul 3. Fundamente teoretice în privinta evolutiei vânzărilor
Capitolul 4. Descrierea metodei de lucru
Capitolul 5. Analiza statistică a fenomenului
5.1 Alegerea variabilelor
5.2 Construirea unei baze de date
5.3 Reprezentarea grafică a legăturilor dintre variabila dependentă si cele independente
5.4 Alegerea celui/celor mai bune modele
5.5 Estimarea coeficientilor de regresie
5.6 Estimarea abaterii - tip Ϭ a termenului rezidual εi
5.7 Analiza reziduurilor
5.8 Măsurarea intensitătii legăturii între variabila dependentă si variabilele independente: R si R2
5.9 Determinarea semnificativitătii legăturii între variabila dependentă si variabilele dependente
5.10 Determinarea semnificativitătii aportului marginal al fiecărei variabile independente (în plus fată de celelalte) în explicarea variabilei dependente
5.11 Selectia automată a variabilelor independente Xj „bune”
5.13 Determinarea intervalului de previziune cu 95% a valorii y
5.14 Determinarea intervalului de încredere cu 95% a E(Y)
5.15 Prognoza vânzărilor prin extrapolarea trendului
I. Prognoza prin extrapolarea variabilelor independente
II. Prognoza vânzărilor prin utilizarea modelelor pentru seriile de timp
Capitolul 6. Concluzii
Bibliografie
Anexe 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu