I. Organizarea şi funcţionalitatea Casei de Asigurări de Sănătate Iaşi. Premise şi factori de impact 3
I.1. Cadrul general de înfiinţare şi organizare CAS Iaşi
I.2. Individualizarea misiunii şi obiectului de activitate al CAS Iaşi
I.3. Prezentarea obiectivelor şi activităţilor CAS Iaşi
I.4. Prezentarea structurii organizatorice şi indicarea fluxului
informaţional (organigrama, interrelaţii între
compartimente/departamente/servicii; competenţe, atribuţii, sarcini)
I.5. Evidenţierea relaţiilor interinstituţionale
I.6. Structura personalului ( organizare pe
compartimente/birouri/servicii, funcţii ocupate) şi analiza nivelului de
pregătire profesională
I.7. Analiza fluxului documentelor în cadrul CAS Iaşi
I.8. Analiza situaţiei financiare
II. Îmbunătăţirea cadrului legislativ şi a celui instituţional în cadrul Casei de Asigurări de Sănătate Iaşi
II.1. Analiza cadrului reglementativ aplicabil
II.2. Analiza relaţiilor de muncă
II.3. Analiza capacităţii decizionale
II.4. Analiza punctelor forte, a punctelor slabe, oportunităţilor şi
amenintărilor în vederea eficientizării activităţii Casei Judeţene de
Asigurări de Sănătate Iaşi
II.5. Identificarea posibilelor soluţii în vederea eficientizării activităţii Casei de Asigurări de Sănătate Iaşi
II.6. Eficientizarea comunicării dintre Casa de Asigurari de Sănătate Iaşi şi cetăţean
II.7. Identificarea posibilităţilor de utilizare a tehnologiilor
informaţionale în activitatea Casei de Asigurări de Sănătate Iaşi
Concluzii şi propuneri
Bibliografie
Anexe
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu