I. | INTRODUCERE |
II. | ICOANA DE LA ORIGINI PANA IN PREZENT |
II.1 | Lemnul Suport Traditional |
II.1.1 | Suportul |
II.1.2 | Panoul De Lemn |
II.1.3 | Alegerea Lemnului |
II.1.4 | Fasonarea Lemnului |
II.1.5 | Uscarea Lemnului |
II.2 | Imbinarea Scandurilor |
II.2.1 | Chenarul Reliefat Al Icoanei Incleierile |
II.2.2 | Maruflarea |
II.2.3 | Stratul De Preparatie (grundul) |
II.3 | Desenul Pregatitor |
II.4 | Aurirea |
II.5 | Argintarea |
II.5.1 | Stratul Pictural |
II.5.2 | Liantul |
II.5.3 | Pigmentii |
II.5.4 | Culorile Minerale |
II.5.5 | Culorile Organice |
II.5.6 | Paleta Vechilor Maestri |
II.5.7 | Pigmentii Folositi |
II.5.8 | Nuantele Obtinute Prin Combinare |
II.6 | Pictarea Icoanei |
II.6.1 | Primele Straturi De Culoare Ale Picturii |
II.6.2 | Realizarea Liniaturii |
II.7 | Carnatia |
II.8 | Ultimele Interventii |
II.9 | Inscriptiile |
II.10 | Vernisarea |
II.11 | Ceruirea |
II.12 | Etapele Parcurse In Pictarea Icoanei |
III. | BIBLIOGRAFIE |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu