Tehnici de Promovare a Vanzarilor in Domeniul Hotelier (2011)

INTRODUCERE 3
CAPITOLUL I 5
Promovarea produselor hoteliere prin elementele mixului de marketing 5
1.1. Mixul de marketing – generalităti 5
1.1.1. Produsul hotelier 9
1.1.2. Politica de preţ 10
1.1.3. Politica de plasare/distribuţie 12
1.1.4. Politica de promovare 13
1.2. Caracteristicile serviciilor hoteliere 14
CAPITOLUL II 17
Particularităti ale politicii promoţionale din domeniul hotelier 17
2.1. Componentele politicii promoţionale (particularităţi pentru industria hotelieră) 17
2.1.1. Obiectivele promovării 17
2.1.2. Mixul promoţional 18
2.1.3. Formele promovării 18
2.2. Particularităţile, conţinutul şi rolul tehnicilor de promovare a vânzărilor 19
CAPITOLUL III 23
Studiu de caz – Hotel Rapsodia Botoşani 23
3.1. Prezentarea S.C RAPSODIA S.A. Scurt istoric 23
3.1.1. Scurt istoric 24
3.1.2. Prezentarea serviciilor din cadrul hotelului Rapsodia Botoşani 25
3.1.3. Investiţii realizate 28
3.1.4. Descrierea procesului tehnologic actual si al dotărilor existente. Cheltuieli si venituri 29
3.1.5. Indicatori micro si macroeconomici 30
3.2. Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul S.C. RAPSODIA S.A. Botoşani 33
3.2.1. Promovarea produsului Hotel Rapsodia 33
3.2.2. Promovarea imaginii 36
3.2.3. Tehnici de promovare a vânzărilor în cadrul Hotelului Rapsodia Botoşani şi exemple aferente fiecărei tehnici 36
3.2.4. Impactul tehnicilor promoţionale din cadrul hotelului Rapsodia asupra activităţii hoteliere 38
3.2.5. Metoda de cercetare. Prezentarea cercetării 38
3.3. Concluzii şi propuneri privind tehnicile de promovare a vânzărilor în cadrul hotelului Rapsodia Botoşani 49
3.3.1 Concluzii 49
3.3.2. Propuneri 50
Bibliografie 51
Anexe 53
Anexa 1: Interviuri înregistrate 53
Lista figurilor
Figura 3.1. Exterior hotel Rapsodia 23
Figura 3.2. Formular de rezervare online 28
Figura 3.2.1. Pliant Happy Hour 37
Figura 3.2.2. Pliant ALL YOU CAN EAT 37
Figura 3.2.3. Interviul aplicat 41
Figura 3.2.4. Diagrama Gantt a campaniei 48
Lista tabelelor
Tabel 3.1.1 Structura acţionariatului 24
Tabel 3.1.2 Tarife receptie 26
Tabel 3.1.2. Pondere venituri 30
Tabel 3.1.3. Furnizori 30
Tabel 3.1.4. Clienti 31
Tabel 3.1.5. Informatii financiare 31
Tabel 3.1.6. Grad de ocupare estimat 32
Tabel 3.2.1. Analiza rezultatelor 44
Tabel 3.2.2. Bugetul campaniei 46
Tabel 3.2.3. Activităţi necesare derulării campaniei de fidelizare 47
Tabel 3.2.4. Durate activităţi 48

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu