Managementul Serviciilor Hoteliere. Dezvoltarea Turistica - Factor de Progres Economic - Studiu de Caz

INTRODUCERE pag. 5
CAPITOLUL I
HOTELĂRIE ŞI INDUSTRIE HOTELIERĂ
1.1. Obiective turistice in România pag. 8
1.2.Concepte de bază pag. 10
1.2.1. Rolul şi caracteristicile industriei hoteliere pag. 11
1.2.2. Funcţiile unităţiilor hoteliere pag. 12
1.3. Structuri de primire cu funcţiuni de cazare turistică
1.3.1. Prezentare generală pag. 14
1.3.2. Criterii minime privind clasificarea structurilor de primire cu funcţiunide cazare turistică pag. 15
1.4. Formele de exploatare hotelieră pag. 16
1.4.1. Caracteristici ale formelor de exploatare hotelieră pag. 16
1.4.2. Hotelurile tip exploatare individuală pag. 18
1.4.3. Lanţurile hoteliere voluntare pag. 21
1.4.4. Contracte de asociere în turism pag. 24
1.4.5. Lanţuri hoteliere integrate pag. 34
CAPITOLUL II
PREZENTAREA SOCIETĂŢII EURO-TOUR S.R.L.
2.1. Prezentarea firmei pag. 37
2.1.1Oferta societăţii pag. 38
2.2. Managementul activităţii în cadrul Complexului hotelier Ambient pag. 39
2.2.1. Serviciul de cazare pag. 40
2.2.2 Serviciul de alimentaţie pag. 43
2.3.Structura organizatorică pag. 46
2.4. Tarife practicate pag. 49
2.5. Politici de promovare a vânzărilor utilizate în activitatea turistică în cadrul hotelului Ambient pag. 50
2.6. Analiza circulaţiei turistice in cadrul Hotelului Ambient pag. 52
2.6.1. Numărul total de turişti pag. 52
2.6.2. Ritmul de evoluţie pentru numărul total de turişti in cadrul Hotelului Ambient pag. 53
2.6.3. Numărul total de zile-turist pag. 54
2.6.4. Durata medie a sejurului pag. 55
2.6.5. Evoluţia coeficientului de utilizare a capacitaţii de cazare pag. 56
CAPITOLUL III
DEZVOLTAREA SI EXTINDEREA HOTELULUI AMBIENT
3.1.Principiile investitiei hoteliere pag. 58
3.1.1.Pregatiri de Europa pag. 59
3.2.Plan de investitii in cadrul hotelului Ambient pag. 60
3.2.1.Modernizarea si extinderea restaurantului pag. 62
3.2.2.Modenizarea unitatii de cazare-produsul informatic pag. 63
3.3.Analiza economico-financiara a societatii Euro-Tour in anul 2006
3.3.1.Analiza situatiei generale a activitatii( evolutia cifrei de afaceri in ultimii 6 ani) pag. 75
3.3.2.Analiza cifrei de afaceri.Analiza factoriala a cifrei de afaceri pag. 80
3.3.3.Analiza gestiunii resurselor umane.Analiza factoriala a productivitatii muncii pag. 83
3.3.4.Analiza cheltuielilor cu salariile.Analiza factoriala a cheltuielilor cu salariile pag. 87
3.3.5.Analiza situatiei financiar patrimoniale a societatii.Calculul indicatorilor echilibrului financiar.
3.3.5.1. Indicatori de lichiditate pag. 90
3.3.5.2. Indicatori de risc pag. 91
3.3.5.3.Indicatori de activitate pag. 91
3.3.5.4.Indicatori de profitabilitate pag. 93
3.3.5.5.Ratele privin structura activului pag. 93
3.3.6.Situatia societatii in perioada 31.12.2005-31.12.2006 pag. 94
3.3.7.Concluzii finale si masuri pag. 98
CAPITOLUL IV
FRANCIZA SI INTRAREA INTR-O FRANCIZA
4.1.Franciza si reteaua de franciza pag. 100
4.1.1.Alegerea francizei pag. 101
4.1.2.Avantajele si dezavantajele intrarii intr-o franciza pag. 102
4.1.3.Clauze periculoase pag. 103
4.2.Contractul de franciza pag. 104
4.2.1.Recomandari pentru realizarea contractului de franciza pag. 106
4.3.CRITERII PENTRU FRANCIZARE pag. 109
4.3.1.Calitatile necesare unui francizat pag. 110
4.4.IDEEA DE FRANCIZA PENTRU HOTEL AMBIENT pag. 111
4.4.1.GOLDEN TULIP-francizor pentru HOTEL AMBIENT
4.4.1.1.Prezentare Companie GOLDEN TULIP pag. 112
4.4.1.2.Standarde si conditii impuse pag. 115
CAPITOLUL V
CONCLUZII SI PROPUNERI pag. 117
BIBLIOGRAFIE
ANEXE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu