Studiul Comparativ al Comertului Electronic si al Comertului Traditional

INTRODUCERE.
1. COMERŢUL TRADIŢIONAL – EVOLUŢIE, CONŢINUT, ELEMENTE DE BAZĂ
1.1 Repere istorice ale comerţului.
1.2 Rolul şi funcţiile comerţului tradiţional.
1.3 Organizarea comerţului. Comerţul cu ridicata şi comerţul cu amănuntul – tipologie, rol, funcţii .
1.3.1.Comerţul cu ridicata – tipologie, rol, funcţii.
1.3.2. Comerţul cu amănuntul – tipologie, rol, funcţii.
1.4 Lanţul logistic în comerţul tradiţional.
1.5 Aspecte etice ale comerţului tradiţional.
1.6 Tranziţia de la comerţul tradiţional la comerţul electronic.
2. COMERŢUL ELECTRONIC – APARIŢIE, DEZVOLTARE, CONŢINUT
2.1 Conceptul de comerţ electronic şi particularităţile comerţului electronic.
2.2 Modele de comerţ electronic şi modalităţi de plată.
2.3 Riscurile comerţului electronic.
2.4 Lanţul logistic în e-commerce.
2.5.Aspecte etice ale comerţului electronic.
2.6.Comerţul electronic în România.
3. STUDIU COMPARATIV AL ACTIVITĂŢILOR DE COMERŢ DESFĂŞURATE DE SOCIETATEA DIVERTA RETAIL 3000 PRIN REŢEAUA DE MAGAZINE DIVERTA ŞI SITE-UL WWW.DOL.RO
3.1.Asemănări şi deosebiri între comerţul tradiţional şi comerţul electronic.
3.2.Caracterizarea societăţilor Diverta Retail SRL şi Dol E-tail SRL. Contextul apariţiei comerţului electronic în cazul Diverta Retail.
3.3. Analiza sortimentelor de produse.
3.4. Studiul comparativ al tehnologiei comerciale.
3.5. Comparaţia preţurilor în cadrul categoriei de produse de papetărie.
3.6. Analiza comparativă a aspectului financiar.
CONCLUZII.
BIBLIOGRAFIE.