Invatarea istoriei prin intermediul metodelor active


1.    INTRODUCERE
2.    ROLUL ISTORIEI IN CLASELE GIMNAZIALE
2.1    Istoria Intre Stiinta Si Disciplina De Invatamant
2.2    Curricumlum Pentru Istorie - Probleme Actuale
2.3    Modernizarea Continutului Invatamantului Istoric
2.4    Perfectionarea Continutului Lectiilor De Istorie
3.    CLASIFICAREA METODELOR DE INVATAMANT
3.1    Tehnologia Procesului Instructiv - Educativ - Precizari Terminologice
3.2    Metoda De Invatamant - Forma De Optimizare A Procesului Instructiv - Educativ Din Scoala
3.3    Functiile Metodelor De Invatamant
3.4    Taxonomia Metodelor De Invatamant
4.    FOLOSIREA METODELOR ACTIV - PARTICIPATIVE IN PREDAREA - INVATAREA ISTORIEI
4.1    Invatarea Umana
4.2    Activitatea De Invatare A Elevului
4.3    Invatarea Si Reusita Scolara
4.4    Activitatea De Predare A Profesorului
4.5    Metodele Activ - Participative Si Formativ - Educative - Un Concept In Reconsiderare
4.6    Alegerea Metodelor De Invatamant In Studiul Istoriei
4.7    Metode Activ - Participative Folosite In Predarea - Invatarea Lectiilor De Istorie.
5.    VALORI SI ATITUDINI FORMATE PRIN INVATAREA ISTORIEI FOLOSIND METODELE ACTIVE
5.1    Educatia Intelectuala
5.2    Educatia Morala
5.3    Educatia Patriotica
5.4    Educatia Umanista
5.5    Educatia Religioasa
5.6    Educatia Estetica
5.7    Educatia Interculturala
6.    BIBLIOGRAFIE

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu