Studiu asupra cantecului de leagan ca modalitate de valorificare a folclorului copiilor

1.    INTRODUCERE
2.    VALORIFICAREA CANTECULUI DE LEAGAN DIN REPERTORIUL CLASELOR I - IV LA ORA DE EDUCATIE MUZICALA
2.1    Folclorul Muzical Si Insemnatatea Lui
2.2    Categorii Ale Folclorului Muzical Romanesc
2.3    Repertoriul Copiilor Si Pentru Copii
2.4    Cantecul De Leagan
3.    CONTRIBUTIA EDUCATIEI MUZICALE LA DEZVOLTAREA PSIHOLOGICA SI LA REALIZAREA EDUCATIEI ESTETICE LA SCOLARUL DE VARSTA MICA
3.1    Caracterizarea Cresterii Si Dezvoltarii Psihice A Scolarului Mic
3.2    Esenta Educatiei Estetice
3.2.1    Sarcinile Educatiei Estetice
3.2.2    Continutul Si Modalitatile De Realizare A Educatiei Estetice In Scoala
3.3    Specificul Realizarii Educatiei Estetice La Scolarul De Varsta Mica Prin Intermediul Educatiei Muzicale
3.3.1    Nivelurile Educatiei Muzicale
3.3.2    Creativitatea Si Aptitudinile Muzicale
3.3.3    Lectia De Educatie Muzicala Si Jocul Muzical
3.4    Rolul Institutorului In Activitatea De Educatie Muzicala
4.    PROIECT DE CERCETARE
4.1    Coordonate Generale Ale Cercetarii
4.2    Ipoteza Si Obiectivele Cercetarii
4.3    Metodele Si Etapele Cercetarii
4.3.1    Alegerea Esantionului De Elevi
4.4    Tipuri De Relatii: Institutorielevi; Elevelev
4.4.1    Test De Evaluare Initiala
4.4.2    Proiect De Lectie
4.4.3    Proiect De Lectie
4.4.4    Test De Evaluare Finala
4.4.5    Tabel Comparativ Intre Cele Doua Teste
4.5    Confirmarea/infirmarea Ipotezei
4.6    Concluzii - Importanta Folclorului Pentru Copii La Clasele I - Iv
5.    PORTOFOLII
6.    BIBLIOGRAFIE