Studiu de caz privind muzica filmului de arta in primul secol al cinematografului


1.    INTRODUCERE
1.1    Cinematograful Si Resursele Traditionale. O Evolutie
1.2    Istoric Al Aparitiei Si Evolutiei Elementelor Limbajului Cinematografic
1.3    Coeziunea Dintre Film Si Muzica
1.3.1    Elemente Comparative - Despre Hazard
1.3.2    Intrebuintarea Efectiv - Structurala A Sunetului
2.    DESPRE PERCEPTIA OPEREI DE ARTA
2.1    Despre Fenomenul De Sinestezie
2.2    Imaginea Muzicala Si Particularitatile Ei Psihologice
2.3    Retorica Imaginii Vizuale
2.3.1    Imaginea Ca Limbaj Universal
2.3.2    Imaginea "Intangibila"
2.3.3    Imagine Si Comunicare
2.3.4    Retorica Imaginii
2.3.5    Retorica Si Conotatie
2.4    Emotie Si Afectivitate In Muzica
2.4.1    Afectivitatea Raportata La Comunicarea Muzicala
3.    FENOMENELE SONORE IN CINEMATOGRAF
3.1    Muzica De Film
3.1.1    Rol Ritmic
3.1.2    Rol Dramatic
3.1.3    Rol Liric
3.2    Analiza Filmului Trois Couleur - Bleu (trei Culori - Albastru) De Krisztof Kieslowski
4.    CONCLUZII
5.    BIBLIOGRAFIE
6.    ANEXE
6.1    Anexa 1 - Partitura Secventei Finale A Filmului Analizat
6.2    Anexa 2 - Cd Multimedia Cu Exemple Video (pe Coperta 3)