Studiu de caz privind personalitatea fuctionarului public

1.    INTRODUCERE
2.    ADMINISTRATIA PUBLICA - DEFINIRE, OBIECTUL SI CONTINUTUL ACESTEIA
2.1    Delimitari Conceptuale. Obiectul Si Trasaturile Administratiei Publice
2.2    Institutii Si Structuri Ale Administratiei Publice
2.2.1    Statul, Institutia Suprema A Administratiei Publice
2.2.2    Unitatile Administrativ-teritoriale, Ca Structuri Ale Administratiei Publice
2.3    Stiinta Administratiei Publice Ca Domeniu Epistemologic. Legatura Acesteia Cu Stiinta Comunicarii
3.    FUNCTIONARUL PUBLIC, ELEMENTUL CENTRAL AL FUNCTIONARII SI AL EFICIENTEI ADMINISTRATIEI PUBLICE
3.1    Functionarul Public - Definitie Si Problematica
3.2    Aspecte Ale Pregatirii Si Perfectionarii Profesionale Ale Functionarului Public
3.3    Determinari Ale Personalitatii Functionarului Public Necesare In Procesul Comunicarii
3.4    Mesajul In Comunicare Si Cerintele Acestuia
4.    COMUNICAREA CA SUPORT AL FORMARII SI DEZVOLTARII FUNCTIONARULUI PUBLIC
4.1    Comunicarea In Procesul De Formare A Functionarului Public
4.2    Comunicarea Atribut Al Functionarului Public
4.3    Comunicarea Corecta - Cerinta Profesionala A Functionarului Public
4.4    Distorsiuni Ale Comunicarii In Organizatie
4.5    Cresterea Autoritatii Functionarului Public Prin Dezvoltarea Competentei Comunicationale
5.    COMUNICAREA IN STRUCTURILE ORGANIZATIONALE DE DIMENSIUNI MICI
5.1    Organizatia De Dimensiuni Mici, Mediu Activ Al Comunicarii In Structurile Administratiei Publice
5.2    Functionarul Public - Figura Centrala A Procesului Comunicational Din Organizatia De Dimensiuni Mici
5.3    Particularitati Ale Comunicarii Dintre Functionarul Public Si Subalterni
5.3.1    Importanta Procesului De Comunicare Pentru Relatia Functionarul Public - Subaltern
5.3.2    Determinari Ale Comunicarii In Structura Organizationala De Mica Dimensiune
6.    CONCLUZII
7.    BIBLIOGRAFIE
8.    ANEXA. LEGE NR. 188 DIN 8 DECEMBRIE 1999 PRIVIND STATUTUL FUNCTIONARILOR PUBLICI. EXTRAS