Aspecte ale esecului scolar datorita etichetarii in clasa

1.    INTRODUCE
2.    REUSITA SI ESECUL SCOLAR
2.1    Perspective Asupra Reusitei Scolare
2.1.1    Strategii Si Conditii De Promovare A Succesului Scolar
2.2    Esecul Scolar
2.2.1    Aspecte Subiective In Aprecierea Insuccesului Scolar
2.2.2    Cauzele Insuccesului Scolar
2.2.3    Posibilitati De Prevenire Si Inlaturare A Esecului Scolar
3.    EVALUAREA IN EDUCATIE - INTRE OBIECTIVITATE SI SUBIECTIVISM
3.1    Conceptul De Evaluare
3.1.1    Fuctiile Evaluarii
3.1.2    Formele Evaluarii
3.2    Problema Obiectivitatii In Evaluare
3.3    Factori Subiectivi In Evalaluare
3.4    Rolul Evaluarii In Educatie Si Societate
4.    ROLUL ETICHETARII ELEVULUI IN SUCCESUL/INSUCCESUL SCOLAR
4.1    Teoria Etichetarii
4.2    Originile Etichetari: Asteptarile Profesorului
4.3    Un Rezultat Al Etichetarii: Implinirea Propriei Predictii
4.4    A Deveni Deviant: Perspectiva Etichetarii
5.    CERCETARE PRIVIND ROLUL ETICHETARII ELEVULUI IN ESECUL SCOLAR
5.1    Descriera Cercetarii
5.2    Metodologia Cercetarii
5.3    Obiectivele Cercetarii
5.4    Ipotezele Cercetarii
5.5    Stabilirea Esantionului
5.6    Interpretarea Datelor
5.7    Concluziile Cercetarii
6.    CONCLUZII
7.    ANEXE
8.    BIBLIOGRAFIE