Studiu de caz privind metodele de evaluare a educatie1. Modalitati de aplicare si abordare interdisciplinara

1.    EVALUAREA
1.1    Definitii Ale Evaluarii
1.2    Activitatea Umana Si Evaluarea
1.3    Evaluarea Cunostintelor
2.    METODE SI INSTRUMENTE DE EVALUARE
2.1    Metode Traditionale
2.1.1    Verificarea Orala
2.1.2    Verificarea Scrisa
2.1.3    Verificarea Practica
2.2    Metode Complementare
2.2.1    Referatul
2.2.2    Investigatia
2.2.3    Proiectul
2.2.4    Portofoliul
2.2.5    Observarea Sistematica A Activitatii Si A Comportamentului Elevilor
2.2.6    Autoevaluarea
3.    FORME SI TIPURI DE EVALUARE
3.1    Evaluarea Initiala
3.2    Evaluarea Continua
3.3    Evaluarea Cumulative, Sumativa Sau Globala
4.    UTILIZAREA TESTELOR
4.1    Testul
4.2    Tipuri De Teste
4.3    Tipuri De Teste In Activitatea Geografica
4.4    Exemple De Teste De Evaluare Pentru Clasele Gimnaziale
5.    ABORDAREA INTERDISCIPLINARA A EDUCATIEI PRIN EVALUAREA "AUTENTICA"
5.1    Premise A Abirdarii Intredisciplinare A Continutului Invatarii
5.2    Evaluarea Autentica : Principii
5.3    Contributia Evaluarii Autentice La Proiectarea Interdisciplinara A Ivatarii
6.    CONCLUZII
7.    BIBLIOGRAFIE