Studiu privind relatia dintre randamentul scolar si tulburarile de limbaj la deficientul mintal

1.    INTRODUCERE
2.    CONSIDERATII ASUPRA TULBURARILOR DE LIMBAJ LA DEFICIENTUL MINTAL
2.1    Consideratii Asupra Tulburarilor De Limbaj
2.1.1    Cauzele Tulburarilor De Limbaj
2.1.2    Frecventa Tulburarilor De Limbaj Si Importanta Corectarii Lor
2.1.3    Relatia Dintre Dezvoltarea Intelectuala Si Limbaj
2.2    Influenta Factorilor Familiali Si Scolari Asupra Randamentului Scolar
2.2.1    Psihoterapia Familiei Copilului Deficient
2.2.2    Copilul Cu Tulburari De Limbaj Si Scoala
2.3    Efectele Negative Ale Tulburarilor De Limbaj Asupra Comportamentului Verbal Si Psiho - Afectiv - Prezentare De Caz
2.4    Influenta Tulburarilor De Limbaj Asupra Randamentului Scolar
2.4.1    Randament, Eficienta, Succes / Insucces Scolar
2.4.2    Influenta Tulburarilor De Limbaj Asupra Rezultatelor Obtinute De Elevi Limba Romina
3.    METODOLOGIA, OBIECTIVELE SI IPOTEZELE LUCRARII
3.1    Motivatia Alegerii Temei Si Obiectivele Urmarite
3.2    Metodica Cercetarii
3.3    Descrierea Probelor Aplicate
3.4    Descrierea Lotului De Subiecti
4.    REZULTATELE OBTINUTE SI ANALIZA LOR
4.1    Situatia Scolara
4.2    Rezultate Obtinute La Probele De Dezvoltare A Limbajului
4.3    Compararea Rezultatelor Scolare Cu Rezultatele Obtinute La Probele De Dezvoltare A Limbajului
4.4    Concluzii
4.5    Modalitati De Interventiv Corectiv - Recuperatorieconcluziile Lucrariibibliografie