Aspecte ale proiectarii activitatii didactico - educative

1.    INTRODUCERE
2.    PLEDOARIE PENTRU CALITATEA EDUCATIEI
3.    OBIECTUL DE INVATAMANT STIINTELE NATURII
3.1    Obiective Cadru
3.2    Obiective De Referinta
3.3    Continuturile
3.4    Curriculum - Ul
3.4.1    Curriculum - Ul Nucleu
3.4.2    Curriculum - Ul Extins
3.5    Standardele Curriculare De Performanta
3.6    Optimizarea Procesului De Predare - Invatare La Disciplina Stiintele Naturii
3.6.1    Comunicarea
3.6.2    Dialogul
4.    PROIECTAREA ACTIVITATII DIDACTICO - EDUCATIVE
4.1    Lectia
4.2    Tehnici Didactice
4.3    Tehnici De Instruire/autoinstruire
4.4    Invatarea Prin Descoperire
4.5    Conversatia
4.6    Jocul Didactic
4.7    Civilizatia Umana Este Produs Si Al
4.8    Observatia
4.9    Algoritmizarea
4.10    Calculatorul In Viata Noastra
4.11    Modelarea
4.12    Cooperare - Completare - Armonizare = Eficienta Munca In Grup
4.13    Ploaia De Idei (brainstorming)
4.14    Sceneta (jocul De Rol - Role Playng)
4.15    Studiul De Caz
4.16    Ora Cu Un Invitat
4.17    Povestirea
4.18    Ancheta/chestionarul
4.19    Excursia Cu Caracter Didactic
4.20    Metoda Proiectului
4.21    Portofoliul
5.    MIJLOACELE DE INVATAMANT - RESURSELE MATERIALE CE VORBESC MAI BINE DECAT NOI
5.1    Tipuri De Evaluare Si Instrumente/metode De Evaluare
5.1.1    Instrumente/metode De Evaluare Traditionala
5.1.2    Instrumente/metode De Evaluare Complementare/alternative
6.    EDUCATIA ECOLOGICA (AMBIENTALA, ECO - CIVICA)
6.1    Educatia Pentru Sanatatea
6.2    Teoria Inteligentelor Multiple
6.3    "Aurul Cenusiu" Cu. . . Asterisc
7.    INVITATI
7.1    Natura Cuibarita Intr - Un Optional Cu Tema: Arta Fantezie, Indemanare - Autoare
7.2    Omul Sfinteste Locul Si Nu Invers
7.3    Notiuni Despre Natura Si Om
7.4    Alternativa Step By Step
8.    IN LOC DE INCHEIERE. SA RADEM DE ANIMALE. OARE
8.1    Morala Si Arme In Lumea De Langa Noi
8.2    Omul Si Natura, Aliati Sau Inamici!
9.    BIBLOGRAFIE