Implicatiile deficientei vizuale la varsta scolara mica

1.    PROBLEMATIZAREA TEMEI
1.1    Deficienta Vizuala La Varsta Scolara Mica Si Implicatiile Ei
1.2    Conceptualizare
1.3    Particularitatile Morfologice Si Functionale Ale Copiilor Cu Deficienta Vizuala De Varsta Scolara Mica (7 - 11 Ani)
1.4    Conceptul De Orientare Si De Mobilitate
1.4.1    Aspecte Ale Orientarii Si Mobilitatii In Conditiile Deficientei Vizuale
2.    PSIHOMOTRICITATEA. PARTICULARITATILE DEZVOLTARII MOTRICE LA COPIII DE VARSTA SCOLARA MICA
2.1    Conceptul De Psihomotricitate
2.2    Dezvoltare Motorie La Varsta Scolara Mica
2.2.1    Principiile Dezvoltarii Motorii
2.2.2    Particularitati Ale Dezvoltarii Motorii La Copiii Cu Deficienta Vizuala
2.2.3    Schema Corporala
2.3    Invatarea Motrica
2.3.1    Aspecte Bio - Psiho - Sociale Ale Invatarii Motrice
2.3.2    Repetarea Ca Forma Eficienta De Insusire A Actiunilor Motrice
2.3.3    Variabilitatea In Cadrul Abilitatilor Motrice
2.3.4    Deprinderile Motrice De Baza: Mersul, Alergarea, Saritura
2.3.5    Formarea Deprinderilor Motrice De Baza
2.3.6    Etapele Formarii Deprinderilor Motrice De Baza
3.    IMPORTANTA EDUCATIEI FIZICE SI A SPORTULUI LA COPIII CU DEFICIENTA VIZUALA
3.1    Educatia Fizica Si Sportul In Dezvoltarea Mobilitatii Si Orientarii Spatiale
3.2    Rolul Educatiei Fizice Si A Sportului In Dezvoltarea Copiilor
3.3    Pozitii Fundamentale Si Principalele Derivate Ale Acestora
3.4    Tinuta Corecta A Corpului Si Atitudini Deficitare
3.5    Metodica Invatarii Deprinderilor Motrice De Baza
4.    OBIECTIVE SI METODOLOGIE
4.1    Motivatia Si Obiectivele Lucrarii
4.2    Metodologia
4.2.1    Descrierea Lotului De Subiecti
4.2.2    Instrumente Folosite
4.2.3    Procedura De Lucru
4.2.4    Studii De Caz
5.    LIMITE, DISCUTII SI CONCLUZII
5.1    Limite
5.2    Discutii
5.3    Concluzii
6.    BIBLIOGRAFIE