Studiu introductiv in comunicarea umana

1.    INTRODUCERE
2.    FACTORI FAVORIZANTI SI PERTUBATORI AI COMUNICARII DIDACTICE
2.1    Factori Favorizanti De Natura Psihologica Ai Comunicarii Didactice
2.2    Factori Favorizanti De Natura Pedagogica Ai Comunicarii Didactice
2.2.1    Obiective Educationale
2.2.2    Modul De Structurare Si Functionare A Situatiei Pedagogice
2.2.3    Continuturile Procesului De Invatamant
2.2.4    Modul De Depasire A Obstacolelor Epistemalogice
2.2.5    Metodele Pedagogice
2.2.6    Mijloacele De Invatamant
2.2.7    Tipologia Feed - Back - Ului
2.2.8    Relatia Profesor - Elev
2.2.9    Stilurile Educationale
2.3    Factori Favorizanti De Natura Sociala Ai Comunicarii Didactice
2.3.1    Marimea Grupului
2.3.2    Pozitia Spatiala A Membrilor
2.3.3    Retelele Si Structurile De Comunicare
2.3.4    Structura Grupului
2.3.5    Coeziunea Grupului
2.4    Investigarea Directa A Factorilor Psihologici Si Pedagogici Care Influenteaza Comunicarea Didactica
2.5    Analiza Rezultatelor Inregistrate
2.4.1    Influenta Factorilor De Natura Psihologica Asupra Comunicarii Didactice
2.4.1.1    Natura Cunostintelor Vehiculate In Activitatea De Instruire - Invatare
2.4.1.2    Reprezentarea Si Organizarea Cunostintelor
2.4.1.3    Stimularea Motivatiei Pentru Comunicare Si Invatare
2.4.1.4    Utilizarea Adecvata A Diverselor Canale Nonverbale
2.4.2    Influenta Factorilor De Natura Pedagogica Asupra Comunicarii Didactice
2.4.2.1    Tipologia Feed - Back - Ului
2.4.2.2    Relatia Profesor - Elev, Stiluri Educationale
2.4.2.3    Utilizarea Metodelor De Instruire
2.4.2.4    Modalitati De Prezentare A Continuturilor
3.    CONCLUZII
4.    BIBLIOGRAFIE
5.    ANEXE