Studiu privind rezistenta la schimbare a cadrelor didactice universitare

1.    ARGUMENT
2.    UNIVERSITATEA - PROMOTOR AL VALORILOR MORALE SI SOCIO-CULTURALE
2.1    Delimitari Conceptuale
2.2    Scurt Istoric Al Universitatii "Al.1.cuza"
2.3    Misiunea Si Functiile Universitatii
2.3.1    "Menirea Universitatii"
2.3.2    "Homo Academicus"
2.4    Universitatea La Inceput De Mileniu
2.5    Concluzii
3.    PROCESUL BOLOGNA SI IMPLICATIILE DECLARATIEI DE LA BOLOGNA ASUPRA SISTEMULUI DE INVATAMANT SUPERIOR ROMANESC
3.1    Delimitari Conceptuale
3.1.1    Principiile Generale Ale Declaratiei De La Bologna
3.2    Implicatiile Reformelor Bologna Asupra Universitatii "Al.1.cuza"
3.3    Implicatiile Asupra Activitatii Didactice A Cadrelor Universitare
3.4    Concluzii
4.    MANAGEMENTUL SERVICIILOR EDUCATIONALE PENRU COPII CU CERINTE SPECIALE
5.    ATITUDINILE SI ATITUDINEA FATA DE SCHIMBARE
5.1    Delimitari Conceptuale
5.2    Caracteristicile Atitudinilor
5.3    Functiile Atitudinilor
5.4    Formarea Atitudinilor
5.5    Atitudinea Fata De Schimbare
6.    REZISTENTA LA SCHIMBARE
6.1    Delimitari Conceptuale
6.2    Cauzele Rezistentei La Schimbare
6.3    Rezistenta Cadrelor Didactice Din Universitatea "Al.1.cuza"
6.4    Strategiile Diminuarii Sau Inlaturarii Rezistentei La Schimbare
7.    BIBLIOGRAFIE