ROLUL KINETOTERAPIEI IN RECUPERAREA PSIHOMOTRICA A ELEVILOR CU CES DIN INVATAMANTUL INCLUSIV

 INTRODUCERE
          MOTIVAŢIA ALEGERII TEMEI
      Capitolul I                PARTICULARITĂŢILE PSIHOLOGICE ALE
                                         ELEVULUICU CES
        1. Caracteristici generale ale deficienţei mintale
        2. Particularităţile fizice ale elevului cu CES
        3. Particularităţile proceselor psihice la elevul cu CES
        4. Particularităţi ale comportamentului social la copii cu CES
      Capitolul II                  SPECIFICUL PSIHOMOTRICITĂŢII LA ELEVII
                 DIN                ÎNVĂŢĂMÂNTUL INCLUSIV
        1. Caracteristici generale ale psihomotricităţii
        2. Schema corporală
        3. Lateralitatea
        4. Structura perceptiv motrică
           1. Structura perceptiv motrică de culoare
           2. Structura perceptiv motrică de formă
           3. Structura perceptiv motrică de orientare , organizare şi
              structurare spaţio temporală
      Capitolul III                 MODALITĂŢI DE EDUCARE PSIHOMOTRICĂ
        1. Aspecte generale ale recuperării şi compensării
           psihomotricităţii
        2. Kinetoterapia
        3. Terapie ocupaţională
      Capitolul IV                  ORGANIZAREA ŞI DESFĂŞURAREA CERCETĂRII
        1. Ipoteza cercetării
        2. Obiectivele cercetării
        3. Metodologia de lucru
        4. Evaluarea iniţială
        5. Evaluare finală
      Capitolul V           ANALIZA ŞI INTERPRETAREA REZULTATELOR
      Capitolul VI          CONCLUZII
      Capitolul VII             SISTEMUL ACTIVITĂŢILOR DE MIŞCARE
                      DESTINATE DEZVOLTĂRII ŞI RECUPERĂRII PSIHOMOTRICE LA
                      ELEVII CU CES DIN CLASELE II—IV , INVĂŢĂMÂNT INTEGRAT
      Bibliografie
      Pagini 78