ADAPTAREA UNUI PROGRAM DE EDUCATIE RATIONAL EMOTIV COMPORTAMENTALA

                                  1 CUPRINS
Argument
............................................................................
...............................................3
Introducere
............................................................................
............................................5
Capitolul 1 – Cadru
teoretic....................................................................
.........................7
      1.1. REBT-concepte  teoretice  majore
           1.1.1.Raţional vs.
           iraţional........................................................
           ......... .......8
           1.1.2. Rolul cogniţiilor  în  interacţiunea  proceselor
           psihice.................9
                        1.1.3. Două tendinţe  biologice
fundamentale........................................10
                        1.1.4. Două  tipuri de  probleme psihice
fundamentale.........................11
                        1.1.5. ABC-ul
REBT(revizuire).............................................................
..12
           1.1.6.Natura  perturbării  şi  sănătăţii
           psihice........................................14
                        1.1.7.Aplicaţii  anterioare  ale  REBT  în
contexte  educaţionale.........20
      1.2. Inteligenţa  emoţională
                        1.2.1.Emoţiile-caracteristici şi
funcţii......................................................23
           1.2.2.Dezvoltarea
           emoţională.......................................................
           ............25
                  1.2.3.Inteligenţa  emoţională  vs. inteligenţă
academică........................27
                        1.2.4.Natura inteligenţei
emoţionale.......................................................32
                        1.2.5.Alfabetizarea emoţională  în  mediul
şcolar..................................38
      1.3.Educaţia raţional - emotivă  şi  comportamentală
                   1.3.1 Cum a apărut  educaţia  raţional-
      emotivă?...................................45
            1.3.2.Modele educaţionale  ale
            REE......................................................46
            1.3.3.Emoţiile şi
            învăţarea........................................................
            ..............47
            1.3.4.Fundamente  teoretice  ale
            EREC.................................................51
            1.3.5.Dezvoltarea inteligenţei  emoţionale  la  elevi  prin
      programe  de  educaţie  raţional - emotiv -comportamentală
      ...................................................53
1 Capitolul  2 – Obiectiv  şi  ipoteze
         2.1 Obiectivul
lucrării....................................................................
.....................56
         2.2 Ipotezele
lucrării....................................................................
.......................56
         2.3
Metodologie.................................................................
...................................56
              1.
                 Subiecţi.....................................................
                 .....................................56
              2.
                 Materiale....................................................
                 ....................................57
              3.
                 Procedură....................................................
                 ..................................57
2 Capitolul 3 – Rezultate şi  interpretări
preliminare....................................................65
Capitolul 4 – Discuţii  şi
limite......................................................................
..................68
                  4.1. Analiza
rezultatelor................................................................
...........68
                  4.2. Limitele
studiului...................................................................
...........71
Anexe.......................................................................
..........................................................74
Bibliografie
............................................................................
..........................................89
                                      3
                                      4
                                      5
                                      6
                                      7
                                      8
9
10
11
12
13
14
15