Agroturismul in judetul Caras Severin

Introducere 1
1. Modul de practicare a agroturismului în satele din judeţul
       Caraş–Severin   3
      1.1. Conceptul de agroturism      3
      1.2. Organizarea agroturismului la nivelul unei gospodării    4
      1.3. Avantaje economice din practicarea agroturismului  7
      1.4. Efectele sociale determinate de practicarea agroturismului
11
2. Promovarea agroturismului în judeţul Caraş-Severin    15
      2.1. Managementul activităţii de agroturism  15
            2.1.1. Reţeaua agroturistică din Caraş-Severin    16
            2.1.2. Înfiinţarea şi funcţionarea agenţiei de agroturism
17
      2.2. Elemente de marketing în promovarea agroturismului cărăşan
19
            2.2.1. Promovarea produsului agroturistic    21
            2.2.2. Alte elemente de marketing utilizate în promovarea
agroturismului   22
      2.3.Politici de stimulare a agroturismului cărăşan 25
3. Potenţialul agroturistic al satelor cărăşene    33
      3.1. Zona rurală cărăşană   33
            3.1.1. Aspecte demografice  35
            3.1.2. Economia rurală      37
                 3.1.2.1. Agricultura   38
                 3.1.2.2. Industria     41
      3.2.Puncte de atracţie în judeţul Caraş-Severin    43
            3.2.1. Zona turistică Semenic    43
            3.2.2. Zona turistică a Munţilor Aninei      44
            3.2.3. Zona turistică a Muntelui Mic   44
            3.2.4. Zona turistică a Munţilor Locvei şi Almăjului    45
            3.2.5. Zona turistică Valea Cernei     45
            3.2.6. Zona turistică a Dunării  46
      3.3. Potenţialul agroturistic în zona montană cărăşană  46
      3.4. Perspectivele de dezvoltare ale mediului rural cărăşan   55
4. Concluzii     59
Anexe.......     61
Bibliografie     65