ALIMENTATIA PUBLICA COMPONENTA DE BAZA A UNITATILOR HOTELIERE

Introducere  5
Cap. I     Calitatea serviciilor turistice                          6
       1. Consideraţii generale                               6
       2. Conţinutul conceptului de turism                    7
       3. Serviciile turistice şi importanta lor                    9
       4. Serviciile turistice de baza şi suplimentare              11
Cap. II    Serviciile de alimentaţie publică                        12
          2.1. Generalităţi                                   12
          2.2. Importanţa socio-economică şi rolul
                       alimentaţiei publice
12
                2.3. Caracteristicile principale ale alimentaţiei
                       publice
13
                2.4. Tipologia unităţilor de alimentaţie destinate
                       servirii turiştilor
15
            2.4.1. Restaurantul                               16
            2.4.2. Barul                                      20
            2.4.3. Unităţile de tip fast-food                       21
            2.4.4. Cofetărie-patiserie                        21
          2.5. Tendinţe în alimentaţia publică                      23
Cap. III   Alimentaţia publică – componentă de bază a prestaţiei
          turistice
                       26
               3.1. Dependenţa dintre alimentaţia publica şi activitatea
                turistică                                      26
                3.1.1 Rolul personalului în servirea turiştilor
      27
               3.2. Ospitalitatea – obiectiv major al unităţilor de
alimentaţie      31
               3.3. Dezvoltarea şi perfecţionarea serviciilor de
allimentaţie
                      publică
36
Cap. IV  Cateringul în turism                                       39
               4.1. Cateringul în industria hotelieră
39
               4.2. Serviciile de room-service
      40
               4.3. Modernizarea producţiei culinare prin sistemul catering
40
Cap. V  Metode şi tehnici de evaluare în turism                     43
      5.1. Particularităţile evaluării în turism                    43
      5.2. Principiile evaluării unei unităţi din sfera turismului
44
      5.3 Informaţiile necesare pentru efectuarea unei lucrări
            de evaluare                                       45
      5.4. Abordarea evaluării                                46
      5.5. Metoda activului net corectat                            46
      5.6. Metoda capitalizării profitului net                      49
      5.7. Abordarea prin comparaţia de piaţă                       50
Cap. VI  Evaluarea unităţii de alimentaţie  din cadrul
      hotelului “Alutus”, Rm. Vâlcea                          52
      6.1. Prezentarea organizaţiei                           52
      6.2. Descrierea restaurantului S.C. “Alutus” S.A.             52
      6.3. Aprovizionarea restaurantului                      53
      6.4. Comercializarea sortimentelor oferite de restaurantul
             “Alutus”                                    54
      6.5. Studiu de caz : Hotel – Restaurant “Alutus”              55
Concluzii                                                60
Anexa 1                                                  61
Bibliografie
                                  63