ANALIZA ACTIVITATII TURISTICE SI ECONOMICE A AGENTIEI DE TURISM HAPPY TOUR

CUPRINS
CAPITOLUL I - TOUROPERATORII ŞI AGENŢIILE DE TURISM                 2
1. Repere istorice                                                       2
2. Touroperatorii                                                        4
    • Tipuri de touroperatori                                             4
    • Elaborarea pachetelor turistice
       10
    • Strategiile de activitate ale touroperatorilor
                13
1.3. Agenţiile de turism – definire, rol, funcţii, tipuri
                14
    • Definire şi tipologie
       14
    • Înfiinţarea agenţiei de turism
             18
    • Documente utilizate în agenţia de turism
             24
CAPITOLUL II - HAPPY TOUR – PREZENTARE GENERALĂ                    29
2.1. Scurt istoric şi recunoaşteri
        29
2.2. Departamentele agenţiei
  29
2.3. Structura organizatorică
        31
2.4. Clientela
  31
2.5. Concurenţa                                                         32
2.6. Oferta agenţiei Happy Tour pentru vara 2007
        37
CAPITOLUL III - ANALIZA ACTIVITĂŢII TURISTICE ŞI ECONOMICE A
AGENŢIEI HAPPY TOUR                                                     49
3.1. Indicatorii circulaţiei turistice
        49
3.2. Analiza rezultatelor departamentului de ticketing
        55
3.3. Analiza economico – financiară a activităţii agenţiei Happy Tour
          57
CAPITOLUL IV - PROPUNERI DE DEZVOLTARE A ACTIVITĂŢII AGENŢIEI HAPPY TOUR
                                                        64
CONCLUZII
  73
BIBLIOGRAFIE                                                            76