Analiza comportamentului la copiii cu deficienta mentala

Cuprins
Introducere.................................................................
........................................................2
1.    BAZA TEORETICĂ A CERCETĂRII 7
1.1.  DEFICIENŢA MINTALĂ     7
  1.1.1.    Definiţii ale deficienţei mintale 7
  1.1.2.    Precizări terminologice     8
  1.1.3.    Etiologia deficienţei mintale     9
  1.1.4.    Clasificări psihometrice ale deficienţei mintale  11
  1.1.5.    Bazele teoretice ale deficienţei mintale     14
    1.1.5.1.      Teoria etiologică     14
    1.1.5.2.      Teoria simptomatologică     14
    1.1.5.3.      Teoria sindroamelor specifice    15
    1.1.5.4.      Teoria psihanalitică şi psihosociologică     17
    1.1.5.5.      Teoria integrată      19
1.2.  DEVIERILE COMPORTAMENTALE   20
  1.2.1.    Noţiuni generale 20
  1.2.2.    Forme ale inadaptării şcolare     21
  1.2.3.    Tulburările de conduită     23
    1.2.3.1.      Criterii de diagnostic      23
    1.2.3.2.      Subtipuri ale tulburării de conduită   25
    1.2.3.3.      Modele conceptuale    26
1.3.  ANALIZA FUNCŢIONALĂ A COMPORTAMENTULUI 31
  1.3.1.    Definirea evaluării funcţionale a comportamentului      31
  1.3.2.    Observarea şi măsurarea comportamentului     35
  1.3.3.    ABC-ul comportamentului     37
  1.3.4.    Metode de înregistrare a comportamentului    38
  1.3.5.    Cercetări asupra evaluării funcţionale a comportamentului     41
2.    METODOLOGIA CERCETĂRII 44
2.1.  Ipoteze experimentale  44
2.2.  Obiectivele cercetării 47
2.3.  Designul cercetării    49
2.4.  Prezentarea eşantioanelor   49
2.5.  Prezentarea tehnicii de lucru     52
2.6.  Prezentarea instrumentelor de cercetare      54
3.    PREZENTAREA, ANALIZA ŞI INTERPRETAREA DATELOR EXPERIMENTALE   56
4.    CONCLUZII  74
Bibliografie
............................................................................
..........................................67
Anexe