ANALIZA POTENTIALULUI HOTEL PARC PROFILTURISTIC SI STABILIREA PUNCTELOR FORTE SI SLABE

CUPRINS
Introducere.................................................................
.............................................................5
CAPITOLUL 1
S.C. “HOTEL
PARC”.......................................................................
.........................................8
1.1. ISTORIC ŞI
CARACTERISTICI..............................................................
.............................8
      1.1.1.
Istoric.....................................................................
................................................8
      1.1.2.
Amplasare...................................................................
...........................................8
      1.1.3. Statutul
hotelului...................................................................
.................................9
      1.1.4. Situaţia
privatizării................................................................
.................................9
1.2. OBIECTUL DE
ACTIVITATE..................................................................
...........................10
      1.2.1. Servicii
hoteliere...................................................................
.............................10
            1.2.1.a). Servicii de bază -
cazare......................................................................
..10
                                   -
alimentatie.................................................................
.10
            1.2.1.b). Servicii suplimentare - cu
plată..............................................................11
                                     - fără
plată...............................................................10
1.3. EVOLUŢIA PRINCIPALILOR INDICATORI ECONOMICO-
FINANCIARI..........................13
      1.3.1. Prezentarea principalilor indicatori economico -
financiari....................................13
                                       - hotel
                                       - restaurant
1.4. STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
GENERALĂ...............................................................15
      1.4.1. Compartimentul de
cazare......................................................................
..............16
      1.4.2. Compartimentul de alimentaţie
publică.................................................................17
      1.4.3. Compartimentul
tehnic......................................................................
....................18
Organigramă.................................................................
..................................................20
CAPITOLUL 2
ACTIVITATEA
HOTELIERĂ...................................................................
....................................21
2.1. ÎNCADRAREA HOTELUI PE CATEGORII
(STELE)...........................................................21
      2.1.1.Criterii privind construcţiile şi
instalaţiile................................................................
.21
      2.1.2. Criterii privind dotarea cu mobilier, lenjerie şi alte
obiecte....................................22
      2.1.3. Criterii privind serviciile minime oferite turiştilor
...................................................24
      2.1.4. Alte
criterii....................................................................
..........................................25
2.2. ANALIZA - DIAGNOSTIC A BAZEI
MATERIALE...............................................................25
      2.2.1.
Clădirile...................................................................
..............................................25
            2.2.1. a). Prezentare
generală....................................................................
..........25
            2.2.1. b). Clasificare
spaţii......................................................................
...............27
            2.2.1. c). Structura de rezistenţă, tâmplărie, finisaje,
instalaţii electrice, termice,
sanitare....................................................................
..................................29
            2.2.1. d).
Diagnostigramă..............................................................
.......................31
      2.2.2. Dotarea
camerelor...................................................................
.............................32
            2.2.2. a). Dotare
apartament..................................................................
..............32
            2.2.2. b). Dotare cameră cu două
paturi..............................................................33
            2.2.2. c). Dotare cameră cu un
pat.......................................................................35
            2.2.2. d). Dotarea  grupurilor sanitare din
camere...............................................36
      2.2.3. Diagnostigrama potentialului bazei
materiale.......................................................37
2.3.
PERSONALUL..................................................................
.................................................38
      2.3.1. Criterii de
diagnosticare...............................................................
.........................38
      2.3.2. Diagnostigrama potenţialului
uman.......................................................................4
4
2.4. ESTIMĂRI GENERALE PRIVIND ATRACTIVITATEA
HOTELULUI..................................48
      2.4.1. Condiţii generale
asigurate...................................................................
................48
      2.4.2. Ambianţa şi comportamentul angajaţilor fată de
clienţi.........................................50
      2.4.3. Tarife de cazare şi alte
servicii....................................................................
..........51
      2.4.4. Structura
clientelei..................................................................
..............................54
      2.4.5. Indicatori specifici pentru
hotel.......................................................................
......55
CAPITOLUL 3
ACTIVITATEA ÎN RESTAURANT ŞI ALTE FORME DE ALIMENTAŢIE
PUBLICĂ.................57
3.1. SPATIILE PENTRU SERVIREA
MESEI.......................................................................
......57
3.2.  DOTAREA SPAŢIILOR DE SERVIRE A
MESEI...............................................................58
3.3. PERSONALUL DIN RESTAURANT ŞI
COFETĂRIE.........................................................59
3.4. DOTAREA BUCĂTĂRIEI ŞI LABORATORULUI DE
COFETĂRIE....................................60
3.5. PERSONALUL DIN BUCĂTĂRIE ŞI LABORATORUL DE
COFETĂRIE..........................63
3.6. ESTIMĂRI GENERALE PRIVIND CALITATEA MENIURILOR ŞI
SERVICIILOR..............64
CAPITOLUL 4
MANAGEMENTUL ŞI
ORGANIZAREA.................................................................
....................66
4.1. CONDUCEREA
(managementul)..............................................................
........................66
      4.1.1. Organizarea
conducerii..................................................................
.......................67
      4.1.2. Organizarea
producţiei..................................................................
........................68
      4.1.3. Organizarea
muncii......................................................................
.........................70
      4.1.4. Diagnostigrama managementului şi
organizării....................................................70
CAPITOLUL 5
CONCLUZII SI
PROPUNERI...................................................................
..................................82
Bibliografie................................................................
...............................................................85