ASPECTE ALE CERERII SI MOTIVATIEI IN TURISMUL MONTAN

CUPRINS
      INTRODUCERE……………………………………………………………………………………. 3
      1.1. ASPECTE ALE TURISMUL MONTAN…………………………………………………….. 4
      1.2. LOCUL TURISMULUI MONTAN ÎN ECONOMIA LOCALA ŞI NAŢONALǍ………….. 5
      1.3. EFECTELE ÎN PLAN SOCIO-DEMOGRAFIC…………………………………………….. 6
      1.4. IMPACTUL ECOLOGIC ŞI ÎNCERCǍRILE DE ARMONIZARE A TURISMULUI
             MONTAN CU MEDIUL NATURAL………………………………………………………….. 8
      1.5. DIMENSIUNI ALE IMPACTULUI ASUPRA MEDIULUI NATURAL…………………….. 8
      2.1. PREZENTAREA JUDEŢULUI CARAŞ-SEVERIN……………………………………….. 10
      2.2. RESURSE TURISTICE NATURALE………………………………………………………. 16
      2.3. RESURSE TURISTICE ANTROPICE……………………………………………………… 21
      2.4.ZONAREA  TURISTICĂ  A  JUDEŢULUI CARAŞ-SEVERIN…………………………… 24
      2.5.TIPURI DE TURISM…………………………………………………………………………… 27
      2.6.EVOLUŢIA UNITǍŢILOR DE CAZARE ŞI A NUMǍRULUI DE TURIŞTI……………… 30
      3.1.Zona  turistică  centrală
Semenic.....................................................................
..........46
     Propuneri
............................................................................
..................................................54