Aspecte ale educarii prescolarilor pentru cunoasterea mediului

                           Cuprins
   I. IMPORTANTA CUNOASTERII MEDIULUI INCONJURATOR IN GRADINITA DE COPII
      II. DEZVOLTAREA PSIHOPEDAGOGICA A COPIILOR DE VARSTA PRESCOLARA
      III. MOTIVATIA ALEGERII TEMEI
      IV. OBIECTIVELE LUCRARII
      V. METODE DE CERCETARE
      VI. METODA ANALIZEI PRODUSELOR ACTIVITATII
      VII. ADAPTAREA METODOLOGIEI DIDACTICE LA CONTINUTURILE ACTIVITATILOR
      DE CUNOASTEREA MEDIULUI INCONJURATOR - PENTRU REALIZAREA OBIECTIVELOR
      LUCRARII
            VII.1 CONVERSATIA
            VII.2 DEMONSTRATIA
            VII.3 EXERCITIUL
            VII.4 EXPERIMENTUL
            VII.5 JOCUL DIDACTIC
            VII.6 MODELAREA
      VIII. STRATEGII DIDACTICE ADECVATE DEPRINDERILOR PRACTIC-APLICATIVE DE
      CUNOASTERE A MEDIULUI IN IDEEA CRISTALIZARII UNUI COMPORTAMENT POZITIV
      IN MEDIU
            VIII.1 CUNOASTEREA NIVELULUI INITIAL DE CUNOSTINTE, PRICEPERI SI
      DEPRINDERI AL PRESCOLARILOR IN MEDIUL INCONJURATOR, LA INCEPUTUL
      EXPERIMENTULUI
            VIII.2 EVALUAREA REZULTATELOR
      IX. CONCLUZII SI PROPUNERI
      X. BIBLIOGRAFIE
      Pagini 45