ATITUDINEA CADRELOR DIDACTICE SI A PARINTILOR PRIVIND INCLUZIUNEA COPIILOR CU DEFICIENTE

CUPRINS
   INTRODUCERE
                                                   5
 I. Vârsta preşcolară şi deficienţa
                                                                    6
      Caracterizare generală
                                                         6
II. Rolul educaţiei speciale în formarea personalităţii copilului
preşcolar cu dizabilităţi
                                                 9
            Importanţa socializării copilului preşcolar cu dizabilităţi
                                            12
III. O educaţie modernă înrt-o ţară europeană sau o ţară
modernă cu   educaţie tradiţională
                                      14
   III.1. Limbajul handicapului
                                                                      14
               III.2. Grădiniţa-educaţie pentru toţi
                                                       16
IV. Experienţe şi modalităţi de realizare a educaţiei integrate
 în alte ţări
                                                        19
  IV.1. Educaţia integrată în alte ţări
                                           19
 IV.2. Integrarea. Învăţământul integrat
                                      23
 IV.3. Implicaţii noi pentru cadrele didactice în învăţământul integrat
                      25
V.  Metodologia cercetării
                                           26
   V.1. Scopul cercetării
                                                 26
   V.2. Obiectivele cercetării
                                               26
   V.3  Ipotezele cercetării
                                                 27
         V.4. Populaţia şi eşantionul cercetării
                                                27
         V.5. Instrumentele utilizate
                                                    27
         V.6. Prezentarea şi interpretarea datelor
                                             28
 VI. Intervenţia
                                                   55
          VI.1. Instituţia în care s-a desfăşurat intervenţia
                                          55
          VI.2. Intervenţia propriu-zisă
                                                  55
               VI.2.1. Ipotezele
                                                         55
               VI.2.2. Scopul şi obiectivele intervenţiei
                                            55
               VI.2.3. Etape în desfăşurarea intervenţiei
                                           56
           CONCLUZII
                                                          80
     BIBLIOGRAFIE
                                                81
            ANEXE
                                 82