Caracteristici ale evolutiei sistemului psihic uman si stadii ale evolutiei sistemului psihic

                                   Cuprins
   I. CONCEPTUL DE DEZVOLTARE. CARACTERISTICI ALE EVOLUTIEI SISTEMULUI
      PSIHIC UMAN
            I.1 NIVELE ALE DEZVOLTARII UMANE
            I.2 CARACTERISTICI SI LEGI ALE DEZVOLTARII SISTEMULUI PSIHIC
      UMAN
                  I.2.1 PATERNURILE INDIVIDUALE ALE DEZVOLTARII
      PSIHOSOMATICE
      II. CARACTERISTICI ALE EVOLUTIEI SISTEMULUI PSIHIC UMAN. REPERE ALE
      EVOLUTIEI IN ONTOGENEZA
            II.1 MODELUL DEZVOLTARII PSIHOSOCIALE ELABORAT DE ERIKSON
            II.2 MODELUL DEZVOLTARII COGNITIVE ELABORAT DE J. PIAGET
            II.3 STADIALITATEA EVOLUTIEI JUDECATII MORALE REALIZATA DE
      PIAGET SI KOHLBERG
                  II.3.1 TEORIA LUI PIAGET ASUPRA DEZVOLTARII MORALE
                  II.3.2 TEORIA LUI KHOLBERG ASUPRA DEZVOLTARII MORALE
      III. EOLUTIA PSIHOMOTRICA IN ONTOGENEZA. IMPORTANTA PSIHOMOTRICITATII
      PENTRU DEZVOLTAREA SOMATOPSIHICA GENERALA
            III.1 UNELE REPERE PRIVIND DEZVOLTAREA LATERALITATII IN
      ONTOGENEZA
            III.2 CORPORALITATE SI ACTIUNE IN FORMAREA IDENTITATII
            III.3 ASPECTE ALE EVOLUTIEI COORDONARII IN ONTOGENEZA SI
      ORGANIZAREA RASPUNSURILOR MOTRICE
      IV. STADIALITATEA PSIHODINAMICA. REPERE ALE DEZVOLTARII PSIHICE
      NORMALE IN PERIOADA VARSTELOR DE CRESTERE
            IV.1 CONCEPTUL DE STADIU PSIHODINAMIC. PERIODIZARE
            IV.2 REPERE ALE DEZVOLTARII PSIHICE NORMALE LA VARSTELE DE
      CRESTERE
                  IV.2.1 VARSTA SUGARULUI (0-1 AN)
                  IV.2.2 VARSTA ANTEPRESCOLARA (1-3 ANI)
                  IV.2.3 VARSTA PRESCOLARA (3-6/7 ANI)
                  IV.2.4 VARSTA SCOLARA MICA (6/7-10/11 ANI)
                  IV.2.5 VARSTA SCOLARA MIJLOCIE (PUBERTATEA) - 10/11 -
      14/15 ANI
                  IV.2.6 VARSTA SCOLARA MARE (ADOLESCENTA) - 14/15 - 18/20
      ANI
      V. SISTEMUL PSIHIC UMAN - SISTEM INTEGRAT MACROSISTEMELOR BIOLOGIC SI
      SOCIOCULTURAL
            V.1 PRINCIPIUL INTEGRARII
            V.2 FIINTA UMANA- SISTEM INTEGRAT MACROSISTEMULUI NATURAL,
      COSMIC
                  V.2.1 ECOURI INDIVIDUALE CA URMARE A INTEGRARII FIINTEI
      UMANE MACROSISTEMULUI COSMIC
                  V.2.2 ECOURI INDIVIDUALE ALE INTEGRARII FIINTEI UMANE
      MEDIULUI NATURAL TERESTRU
            V.3 ASPECTE ALE INTEGRARII FIINTEI UMANE MACROSISTEMULUI SOCIO-
      CULTURAL. IMPORTANTA FAMILIEI SI A RETELEI SOCIALE A COPILULUI PENTRU
      DEZVOLTAREA SA PSIHICA
                  V.3.1 IMPORTANTA GRUPULUI MIC IN DEZVOLTAREA PSIHICA
                  V.3.2 FAMILIA ? FACTOR HOTARATOR IN DEZVOLTAREA COPILULUI
                  V.3.3 DEZVOLTAREA RETELEI SOCIALE
                  V.3.4 GRUPURILE SCOLARE. CLASA DE ELEVI
      VI. JOCUL SI ROLUL SAU PENTRU DEZVOLTAREA SOMATO-PSIHICA
            VI.1 JOCUL SENZORIO-MOTOR
            VI.2 JOCUL SIMBOLIC
      Pagini 73