CATERING CALITATE SI EFICIENTA S.C

CUPRINS
          Managementul calităţii şi controlului tehnic de calitate
      Cap. I Probleme de bază ale calităţii produselor
                   1.1.Calitatea, noţiune concretă, complexă, dinamică.
                   1.2.Caracteristici de calitate.
                   1.3.Standarde, norme, reglementări privind calitatea.
                   1.4.Indicatorii de caracterizare a nivelului calităţii.
      Cap.II Metode şi tehnici de măsurare a nivelului calităţii
                   2.1.Necesitatea şi rolul controlului calităţii.
           2.2.Etapele controlului calităţii şi obiectivele corespunzătoare
           fiecărei etape
           2.3.Metode, tehnici de control.
      Cap.III Prezentarea generală a S.C. CREATIVE CATERING S.R.L
      3.1.Scurt istoric.
      3.2.Caracterizarea nomenclatorului de produse.
      3.3.Caracterizarea tehnologiei de preparare.
      3.4.Organizarea activităţii de catering
      Cap.IVSistemul informaţional în domeniul calităţii  la  S.C.  CREATIVE
CATERING S.R.L.
 4.1.Sistemul informaţional şi componentele sale.
4.2.Sistemul informaţional în domeniul calităţii.
         4.2.1.Cerinţe precizate în standarde şi norme internaţionale
         4.2.2.Informaţii privind calitatea şi circuitele informaţionale
 4.3.Perfecţionarea sistemului informaţional al calităţii.
      4.3.1.Cerinţe ale perfecţionării sistemului informaţional.
      4.3.2.Direcţii importante de perfecţionare.
4.4.Bazele organizării şi funcţionării sistemului informatic al calităţii.
4.5.Subsistemul în domeniul calităţii şi controlului de calitate.
      Cap.V Perfecţionarea activităţii de control al calităţii
      5.1.Factorii care influenţează modificarea calităţii.
      5.2.Evaluarea cauzelor care au  determinat  obţinerea  de  produse  de
calitate inferioară.
      5.3.Perfecţionarea metodelor şi tehnicilor de control.
      5.4.Efectele economice ale perfecţionarii activităţii de control.
      5.5.Bilanţul calităţii.
           Concluzii şi propuneri.
           Bibliografie.